Harsco Corporation, din SUA, companie specializata in prestarea de servicii industriale (lucrari de infrastructura, procesarea metalelor, prelucrarea materiilor prime, intretinerea de cai ferate etc.), a raportat, pentru trimestrul al doilea din 2011 o crestere a vanzarilor cu 11%, pana la nivelul de 875 milioane USD. La nivelul semestrului intai, cifra de afaceri s-a majorat cu 8%, ajungand la 1,7 miliarde USD. Conducerea societatii isi reafirma satisfactia in legatura cu aceste performante, care au fost obtinute in pofida provocarilor caracteristice unui mediu economic ostil. Pe segmentul de infrastructura, au fost realizate reduceri semnificative ale costurilor, ca urmare a implementarii unui program coerent de restructurare. Astfel, divizia de profil a consemnat incasari de 298 milioane USD (+14%), fiind de asteptat ca, in perioada urmatoare, sa fie inregistrate imbunatatiri secventiale ale rezultatelor (desi, din punct de vedere al rentabilitatii, sunt prognozate anumite scaderi). Pe termen lung, obiectivul major este acela de diminuare a cheltuielilor cu minimum 60 de milioane USD. Informatii suplimentare, la www.harsco.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.