Incepand de luna aceasta, Brico Dépôt lanseaza serviciul Click & Delivery pentru comenzi online, cu livrare la domiciliu.
Fie ca doresc sa inceapa un proiect nou de amenajare sau sa isi redecoreze casa, clientii Brico Dépôt isi pot comanda si plati produsele de bricolaj preferate direct pe site-ul www.bricodepot.ro, alegand livrarea la domiciliu, simplu si rapid.
Dupa plasarea comenzii online, acestia au la dispozitie doua modalitati de plata pentru a achita produsele: prin intermediul cardului bancar (debit sau credit, integral sau in rate cu 0% dobanda, emis de bancile partenere), respectiv prin transfer bancar sau ordin de plata.
Lansarea acestei noi functionalitati vine in completarea altor servicii dezvoltate in ultima perioada de Brico Dépôt pentru a accelera digitalizarea. De exemplu, prin serviciul Click & Collect, Brico Dépôt ofera clientilor sai posibilitatea de a comanda online produsele de care au nevoie, avand optiunea de a le ridica din magazinul dorit, in maximum 4 ore de la plasarea comenzii.
“In aceasta perioada, in care digitalul castiga tot mai mult teren, ne-am adaptat si am cautat cele mai potrivite solutii pentru a ramane cat mai aproape de clientii nostri. Toate aceste noi facilitati, inclusiv cea pe care o lansam astazi, au fost dezvoltate de echipa noastra intr-un ritm foarte rapid, pentru a raspunde in mod eficient noilor obiceiuri de consum si nevoi ale clientilor. Serviciul Click & Delivery reprezinta, astfel, o etapa fireasca in consolidarea strategiei noastre digitale si in dezvoltarea noastra ca business”, a mentionat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.
De asemenea, pentru a veni in sprijinul clientilor sai, Brico Dépôt a extins si perioada de retur a produselor achizitionate la 365 de zile pentru cei care au card de fidelitate, respectiv 90 de zile pentru cei fara card. Mai multe detalii despre serviciul Click & Delivery si conditiile de livrare aici.