Corporatia internationala 3M, din Minnesota - SUA, a anuntat pentru primul trimestru din 2012 vanzari de 7,5 miliarde USD, cu 2,4% mai mari fata de intervalul ianuarie - martie 2011. Din punct de vedere structural, incasarile s-au majorat cu 8,6% la divizia de produse industriale si pentru transporturi, cu 5,5% la departamentul de materiale pentru siguranta, securitate si servicii de protectie, cu 4,3% in ceea ce priveste sectia de bunuri pentru birou si cu 2% pe segmentul produselor medicale. Cele mai bune rezultate au fost obtinute in America Latina/Canada (+8,4%) si in SUA (+6,3%), in vreme ce vanzarile din Europa au stagnat, iar cele din Asia/Pacific s-au diminuat cu 1,9%. In perioada analizata, profitul net a sporit cu 4%, ajungand la 1,1 miliarde USD, corespunzator unei marje medii de 21,8%. Conducerea executiva a concernului a reiterat ideea ca inceputul lui 2012 a fost deosebit de favorabil, fiind dezvoltata eficienta operationala si crescand eforturile de investitii in inovare, dezvoltarea proceselor de productie si comercializare etc. Pentru intregul an fiscal, obiectivul este de obtinere a unei cresteri organice a cifrei de afaceri cuprinse intre 2% si 5% si o majorare a profitabilitatii la 22,5%. Informatii suplimentare, la www.3m.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.