Trimestrul intai al anului 2015 s-a incheiat pentru corporatia internationala 3M cu o crestere organica a vanzarilor de 3,3% - valoare masurata in monedele statelor in care grupul deruleaza operatiuni comerciale. Incasarile din perioada precizata anterior au cumulat 7,6 miliarde USD, fiind in scadere cu 3,2% fata de perioada similara din 2014, din cauza impactului negativ de 6,5% exercitat de consolidarea monedei nord-americane. Pe segmentul produselor energetice cresterea in termeni reali (excluzand fluctuatiile valutare) a fost de 5,8%, livrarile insumand 1,3 miliarde USD. Din punct de vedere geografic, cea mai dinamica a fost regiunea Asia/Pacific, cu un avans de 5,6%, in timp ce EMEA (ce include Europa, Orientul Mijlociu si Africa) a inregistrat un progres de numai 0,3% in planul rezultatelor. Conducerea concernului opineaza ca performantele obtinute sunt satisfacatoare, luand in considerare declinul economic global consemnat la inceputul lui 2015. In perioada urmatoare vor continua investitiile in cercetare-dezvoltare, urmand, de asemenea, implementarea unei strategii extensive de crestere, prin realizarea de achizitii importante. Pe piata din Romania, reprezentanta 3M a raportat vanzari de 155,4 milioane de lei, cu 24,5% mai mici fata de intervalul precedent de raportare. Informatii suplimentare, la www.3m.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.