Producatorul de adezivi si mortare uscate Euro MGA, parte a grupului polonez Selena, va incepe din 2021 comercializarea de sisteme de anvelopare a cladirii, in prezent acestea fiind in curs de certificare. Cele mai noi produse lansate pe piata in portofoliul Euro MGA completeaza, astfel, termosistemul ce va fi pus pe piata in acest an: Placofix cu fibre (adeziv si masa de spaclu pentru termosistem), Polistiren Euro MGA, gama Klassik - tencuiala cu silicon, vopseaua lavabila de interior si amorsa Klassik."Dorim sa ne concentram pe oferirea de sisteme complete de solutii, astfel incat produsele individuale sa aiba o durabilitate si o rezistenta mai buna in sistem, decat ar putea avea combinatii de produse de la mai multi producatori", a declarat Wojciech Lada, directorul general al filialelor din Romania ale Grupului Selena - Euro MGA Product si Selena Romania.
Tot pentru anul care abia a inceput, compania are in plan si dezvoltarea segmentului de adezivi ceramici ranforsati cu fibre si hidroizolarea anterioara placarilor.
"Piata de adezivi si mortare uscate este intr-o permanenta evolutie atat prin prisma ofertei de produse, cat si a volumelor dezvoltate. Orasele moderne se dezvolta continuu, fie se extind cu zone noi, moderne, insa departe de centrele civice, fie zonele vechi sunt renovate si modernizate sau conservate; este o dinamica care insufleteste si da culoare. Strategia Euro MGA este ca produsele noastre sa poata fi disponibile tuturor segmentelor pietei, astfel ca livram adezivi, mortare si tencuieli atat direct pe santier catre proiectele rezidentiale, cat si prin distribuitori. De asemenea, suntem prezenti si in retelele moderne de distributie. Livram produsele noastre in proiectele de renovari si in proiectele industriale si de asemenea, odata cu produsele oferim si traininguri de aplicare a produselor", a precizat reprezentantul Selena Romania.
Activitatea Euro MGA s-a inscris pe o traiectorie pozitiva in 2020, in pofida dificultatilor generate de restrictionarea activitatii din prima parte a anului, a distantarii sociale si a modificarilor survenite apoi in activitatile pe santiere.
"Asa cum deja se stie, sectorul constructiilor a fost mai putin afectat de pandemie si astfel am putut avea o crestere cu doua cifre in 2020 fata de anul precedent. Ne-am adaptat la restrictii, am reorganizat munca cu colegii din teritoriu, am mers catre online acolo unde a existat posibilitatea", a mai spus Wojciech Lada.
***
MGA este parte a Selena din anul 2012, beneficiind de experienta internationala a grupului polonez care isi distribuie produsele in aproape 100 de tari de pe 4 continente. Grupul cuprinde 35 de companii din intreaga lume, inclusiv 17 fabrici de productie. Produsele MGA sunt grupate in patru categorii in functie de domeniul de utilizare: finisarea peretilor exteriori/ interiori, placari ceramice si din piatra naturala, mortare si produse pentru aplicatii speciale.