RO EN
Coșul este gol

ROCA a devenit singurul furnizor de solutii sanitare complete pe piata din Romania

In calitate de subsidiara autohtona a grupului Roca Corporación Empresarial (din Spania), societatea Roca Obiecte Sanitare detine o unitate de productie in Capitala - obtinuta in urma achizitiei, in anul 2006, a fabricii de obiecte sanitare Cesarom din Bucuresti  -, cu o capacitate de fabricatie de 0,5 milioane de produse/an. In prezent, compania realizeaza pe plan autohton doar gama sortimentala economica (promovata sub marca Zoom), obiectele sanitare din segmentele premium si mediu (marcile Laufen si Roca) fiind executate in alte tari din Uniunea Europeana. "Avand in vedere faptul ca, recent, ne-am extins domeniul de activitate, accesand piete din sectoarele conexe (ceea ce presupune comercializarea sistemelor de placare pentru spatiile sanitare, respectiv gresie si faianta), am devenit singurul furnizor autohton de solutii complete pentru echiparea bailor. Astfel, in prezent, indeplinim cerintele pietei interne de obiecte sanitare atat prin productia fabricii din Bucuresti, cat si prin importurile din alte unitati din Europa, stocurile fiind configurate astfel incat sa acopere nevoile clientilor nostri",a declarat Francesc Recasens, director general al Roca Obiecte Sanitare. Cu toate ca zona Capitalei reprezinta cea mai ampla piata de desfacere a produselor comercializate de firma, Roca este prezenta pe intregul teritoriu al tarii, livrarile fiind realizate inclusiv prin cei peste 60 de parteneri autorizati, din principalele orase din Romania. Totodata, marcile Zoom, Roca si Laufenpot fi achizitionate inclusiv din retelele de tip Do-It-Yourself (DIY), segment pe care se intentioneaza extinderea in viitor. "Pe parcusul lui 2012 ne-am extins activitatea prin integrarea noii linii de colectii de placi ceramice. Astfel, o componenta importanta a strategiei de investitii, precum si a directiei abordate in intervalul urmator, consta in promovarea si distribuirea noilor colectii de placi ceramice, prin intermediul retelei interne de parteneri. Principalul obiectiv al companiei noastre este acela ca, prin intermediul marcilor Zoom, Roca si Laufen, sa devenim principalul furnizor de solutii complete al clientilor nostri (respectiv arhitecti, distribuitori, antreprenori, consumatori finali etc.). Avand in vedere faptul ca, in prezent, exista foarte putine proiecte anuntate sau planificate, in intervalul urmator ne putem astepta la o crestere moderata, intr-un ritm lent, a pietei de profil, o majorare reala si sustenabila putand fi vizibila in anii urmatori. In ceea ce ne priveste, in 2011 am inregistrat incasari in valoare de 21,6 milioane de lei, pentru anul in curs fiind preconizata o usoara sporire a veniturilor",a incheiat Francesc Recasens. Informatii suplimentare, la www.ro.roca.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter