Grupul german Grohe a raportat, pentru intervalul ianuarie - septembrie 2012, o cifra de afaceri in crestere cu 24%, pana la nivelul de 1,036 miliarde euro. Desi mediul de afaceri din Europa a ramas destul de ostil, compania a reusit obtinerea in aceasta regiune a unei majorari de 4%, vanzarile insumand 794 milioane de euro (fara contributia diviziei Joyou). In ceea ce priveste veniturile, au fost consemnate profituri brute de 193 milioane de euro, ceea ce reprezinta o sporire de 24%. In intervalul analizat, piata asiatica a ramas in continuare caracterizata de un dinamism deosebit, rezultate bune fiind totusi raportate si de reprezentantele din America de Nord si de Sud, Europa de Est si Germania.
***
Grohe Group este unul dintre cei mai importanti furnizori internationali de fitinguri si produse sanitare. Avand sediul central in localitatea Düsseldorf, din Germania, holdingul angreneaza activitatea a peste 8.700 de angajati la nivel mondial, realizand, in 2011, o cifra de afaceri de 1,165 miliarde euro. Concernul detine sase unitati de fabricatie, din care trei sunt amplasate in afara granitelor federale (Portugalia, Thailanda si Canada), peste 84% din productie fiind destinata exportului. Informatii suplimentare, la www.grohe-group.com