Compania Grohe, din Düsseldorf (Germania) - unul dintre cei mai importanti competitori care activeaza pe piata internationala de armaturi sanitare - a comunicat pentru anul fiscal 2011 o cifra de afaceri la nivel de grup de 1,16 miliarde euro, ceea ce reprezinta o majorare de 19% in raport cu vanzarile aferente exercitiului financiar precedent. Excluzand rezultatele subsidiarei chineze Joyou, livrarile au insumat 1,02 miliarde euro, in crestere fata de nivelul de 980 milioane de euro, cat totalizau in 2010. La nivelul Germaniei, incasarile au sporit cu 11%, insa cele mai importante progrese au fost inregistrate pe piata din China. Din punct de vedere al profitabilitatii, veniturile brute ale Grohe Group au ajuns la 232 milioane de euro (+16%). Gratie unei gestiuni optime a fluxului de numerar s-a asigurat o flexibilitate a companiei care a contribuit la adaptarea rapida la modificarile cererii. In prezent, produsele Grohe sunt livrate in 130 de state, fiind fabricate in cadrul a sase unitati. Peste 60% din sistemele prezente in oferta sunt realizate pe teritoriul Germaniei. Pentru a consolida pozitia detinuta pe piata de profil, recent a fost implementata o strategie in cadrul careia se acorda o atentie egala inovatiei si promovarii marcii pe toate sporturile disponibile. Informatii suplimentare, la www.grohe-group.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.