RO EN
Coșul este gol

SCHNEIDER ELECTRIC: Vanzari de 6 miliarde euro in primele trei luni din 2015

Concernul international Schneider Electric a incheiat trimestrul intai al acestui an cu o crestere de 7,8% a cifrei de afaceri, care se situeaza, conform declaratiilor managementului grupului, in linie cu asteptarile formulate la inceputul exercitiului financiar in curs. Astfel, vanzarile din intervalul ianuarie - martie a.c. au cumulat aproape 6 miliarde euro, cea mai mare crestere - de 11,5% - fiind consemnata de divizia de cladiri & parteneri, care a raportat incasari de 2,7 miliarde euro. Din punct de vedere geografic, livrarile au inregistrat o dinamica deosebita (+18%) in America de Nord, pe pozitia a doua plasandu-se zona Asia/Pacific, cu un spor de 10% al rezultatelor. Obiectivele pentru intregul an fiscal prevad consolidarea operatiunilor din Europa Occidentala, in sensul stabilizarii afacerilor si exploatarea conjuncturii favorabile din domeniul constructiilor din zona nord-americana. In aceste conditii, este de asteptat ca vanzarile din 2015 sa consemneze un progres situat la mai putin de 5% fata de perioada de referinta. In Romania, subsidiara locala a anuntat, pentru 2013, o cifra de afaceri de 211,6 milioane de lei, cu peste 10% mai mare fata de exercitiul financiar precedent. Conform declaratiilor managementului Schneider Electric Romania, strategia de dezvoltare pe plan autohton presupune adaptarea dinamica la cerintele partenerilor si promovarea inovatiilor, cum ar fi, de exemplu, regulatoarele de temperatura, releele statice si electromecanice, alaturi de alte solutii destinate domeniilor IT&C si industrial. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter