RO EN
Coșul este gol

SCHNEIDER ELECTRIC: Prognoza de crestere a vanzarilor cu 9%

Grupul francez Schneider Electric a raportat, pentru primul semestru din 2011, vanzari de 10,33 milioane de euro, in crestere cu 21% fata de perioada corespunzatoare a anului precedent. In acelasi interval, profitul net a cumulat 802 milioane de euro, ceea ce reprezinta o majorare de 9%. In trimestrul al doilea din 2011, divizia de produse electrice a consemnat o majorare de 6,7%, pe fondul unei cereri robuste a sectorului industrial. Cel mai important avans a fost semnalat de subsidiarele din regiunea Asia/Pacific, in vreme ce livrarile din America de Nord au fost in usoara crestere. Situatia din Europa a fost, in continuare, incerta, din cauza diminuarii activitatii din Spania. In ceea ce priveste sectorul energetic, incasarile au sporit cu 21%, reflectand cresterea cererii specifice generate de investitiile in infrastructura si constructia de facilitati de prelucrare a petrolului si gazelor naturale. Pe segmentul produselor pentru constructii, la nivel de grup a fost raportata o majorare de 7%, sustinuta, in principal, de implementarea proiectelor de eficientizare energetica in regiunile aflate in curs de dezvoltare. Din punct de vedere geografic, cele mai mari livrari pentru trimestrul al doilea a.c. au fost inregistrate in Europa de Vest (1,76 miliarde euro), pe pozitiile urmatoare situandu-se regiunea Asia/Pacific (1,43 miliarde euro) si America de Nord (1,22 miliarde euro). Pe termen scurt, conducerea grupului reconfirma obiectivul de majorare a vanzarilor cu 6% - 9% in anul fiscal curent, fiind preconizata o dezvoltare sustinuta a principalelor piete unde Schneider Electric deruleaza operatiuni comerciale. Informatii suplimentare, la www.schneider-electric.com    

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter