RO EN
Coșul este gol

EATON: Vanzari de peste 4 miliarde USD in trimestrul al doilea

Eaton Corporation (SUA), unul dintre liderii mondiali ai pietei de instalatii si componente electrice, a realizat vanzari in valoare de 4,09 miliarde dolari in trimestrul al doilea din 2010, in crestere cu 21% fata de aceeasi perioada a anului trecut. "Suntem multumiti de rezultatele trimestriale, acestea depasind estimarile noastre initiale. De asemenea, veniturile grupului au sporit, in intervalul analizat, cu 8% fata de primele trei luni din 2011, reflectand o continuare a dezvoltarii afacerilor corporatiei la nivel global. Crestere de 21% raportata in perioada aprilie - iunie a.c. au fost generate, in proportie de 14%, de majorarea fizica a livrarilor, o pondere de 6% datorandu-se fluctuatiilor cursului valutar si una de 1% - achizitiilor. In trimestrul al treilea anticipam o continuare a tendintei pozitive, iar pentru 2011 estimam o crestere cu 19% fata de 2010 si de 6% comparativ cu nivelul record inregistrat in 2008", a declarat Alexander M. Cutler, presedintele Eaton. Divizia de instalatii si echipamente electrice din SUA, principala piata de desfacere a companiei, a raportat, in perioada aprilie - iunie 2011, o crestere de 16% a veniturilor, pana la valoarea de 1,03 miliarde USD. In ansamblu, vanzarile de echipamente electrice au insumat 1,8 miliarde USD (+17% fata de aceeasi perioada din 2010). O contributie importanta la afacerile Eaton este reprezentata de livrarile diviziilor de sisteme hidraulice, aerospatiale, pentru camioane si autoturisme, acestea insumand, in trimestrul al doilea, peste doua miliarde USD. Informatii suplimentare, la www.eaton.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter