Trimestrul al doilea din 2013 s-a incheiat cu o serie de rezultate remarcabile pentru 3M, conducerea concernului remarcand performantele obtinute la nivelul majoritatii produselor din portofoliu. In intervalul aprilie - iunie 2013, vanzarile au cumulat 7,75 miliarde USD, fiind cu aproape 3% mai mari fata de perioada similara a anului precedent. De asemenea, in semestrul intai holdingul a raportat o majorare de 2,5%, pana la nivelul de 15,38 miliarde USD. Divizia de energie din cadrul grupului a realizat vanzari de 1,3 miliarde USD in trimestrul al doilea, ceea ce constituie o contractie de 3,2%, explicabila prin scaderea livrarilor pe segmentul solutiilor regenerabile (ce detin o cota de aproximativ 7% din vanzarile departamentului respectiv), care a depasit castigul obtinut pe pietele instalatiilor electrice. Incasarile din zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) au crescut totusi cu 4,9%, insa o pondere de 2,1% a fost asigurata de achizitiile realizate in ultima perioada. In anul precedent, divizia locala 3M Romania a comunicat o cifra de afaceri de 205,8 milioane de lei, in scadere cu 23% fata de exercitiul financiar anterior. Informatii suplimentare, la www.3m.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.