Concernul 3M a raportat recent rezultatele financiare corespunzatoare trimestrului al doilea al anului 2015. Perioada analizata s-a incheiat cu un declin de 5,5% in ceea ce priveste cifra de afaceri, care s-a situat la 7,7 miliarde USD. Trebuie mentionat insa efectul negativ de 7,3% exercitat de consolidarea monedei nord-americane, care a dus la deprecierea rezultatelor, avand in vedere rata importanta a exporturilor 3M. Astfel, in termeni comparabili, compania a inregistrat o crestere organica de 1,8%. Analiza structurala a activitatii indica totusi un regres de 3% al rezultatelor consemnate de divizia de produse electronice si energetice, care a anuntat vanzari de 1,3 miliarde USD. Din punct de vedere geografic, in zona EMEA (Europa, Africa si Orientul Mijlociu), incasarile s-au ajustat pozitiv cu 0,4%. Pentru intregul an fiscal, conducerea executiva a concernului ajusteaza usor previziunile initiale, ca urmare a neatingerii tintelor de crestere economica globala. Subsidiara din Romania a anuntat, pentru 2014, o cifra de afaceri de 165 milioane de lei, cu 6,2% mai mare fata de anul precedent. In functie de tipul lor, produsele 3M sunt disponibile in Romania atat prin intermediul unor retele profesionale de distributie (inclusiv centre de bricolaj), cat si prin magazinul online. Informatii suplimentare, la www.3m.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.