Concernul 3M a anuntat o crestere de 2,4% a vanzarilor in ultimul trimestru din 2013, evolutia cifrei de afaceri fiind insa eterogena la nivelul diviziilor care fac parte din corporatia nord-americana. Astfel, in perioada mentionata anterior, incasarile s-au ridicat la 7,6 miliarde USD, departamentul de produse/tehnologii electronice si eficienta energetica inregistrand un salt de numai 0,4%. Activitatea din domeniu a fost favorizata de cererea de sisteme aferente instalatiilor de productie a energiei regenerabile, precum si de cresterea activitatii pe piata instalatiilor electrice. Din punct de vedere geografic, livrarile efectuate in EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) au sporit cu 3,4%. La nivelul intregului an fiscal, cifra de afaceri a cumulat 30,87 miliarde USD (+3,2%), vanzarile din EMEA majorandu-se cu 5,3% (din care sporul organic a fost de 1,5%). Pentru 2014, conducerea 3M vizeaza o imbunatatire a rezultatelor cu 3% - 6%. In Romania, subsidiara locala a raportat, pentru 2012, o cifra de afaceri de 205,8 milioane de lei, in scadere cu 23% fata de anul precedent. Informatii suplimentare, la www.3m.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.