Grupul Lindab a decis achizitia diviziei producatoare de panouri termoizolante a companiei suedeze Plannja, cu sediul in localitatea Luleå, unitatea avand 50 de angajati. Compania preluata este unul dintre principalii furnizori de panouri tip «sandwich» din regiunea Europei de Nord, anul trecut inregistrand venituri de 150 milioane de coroane suedeze - SEK (echivalentul a circa 17 milioane de euro) pe segmentul specializat din zona. "Panourile termoizolante reprezinta o completare necesara la oferta noastra si ofera noi perspective pentru activitatea Lindab din peninsula scandinava. Materialele sunt, deopotriva, eficiente energetic si usor de instalat, decizia de a realiza aceasta investitie fiind luata ca urmare a politicii europene de eficientizare a consumului de energie, cladirile sustenabile avand cel mai mare potential de dezvoltare din domeniul constructiilor. Mai mult, acum putem oferi sisteme complete de hale si spatii pentru depozitare", a declarat Peter Andsberg, director regional din cadrul Lindab. Tranzactia de preluare va fi definitivata la data de 19 aprilie 2012. Informatii suplimentare, la www.lindab.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.