Zitec, lider pe piata de IT & digital marketing din Romania, specializat in dezvoltarea de solutii si servicii de transformare digitala, a inregistrat o cifra de afaceri de 10,5 milioane de euro in 2020, in crestere cu 50% comparativ cu anul precedent. In ultimii zece ani, evolutia companiei s-a mentinut pe un trend ascendent, raportand o rata medie anuala de crestere a afacerilor de 29%.
Pentru anul in curs, Zitec mizeaza pe dezvoltarea segmentelor de dezvoltare software, solutii cloud si e-commerce, aplicatii de mobil si solutii blockchain, web design si digital marketing. Pe langa aceste directii, compania va investi in continuare in dezvoltarea produselor proprii - Regista si Mirro.io, menite sa sustina companiile private, cat si institutiile publice in procesele lor de transformare digitala.
Pe tot parcursul anului 2020, Zitec a continuat dezvoltarea proiectelor pentru clienti din Europa si SUA, ajutandu-i sa-si eficientizeze activitatea si sa reduca impactul pandemiei asupra business-urilor lor. Printre acestia se numara clienti din diverse industrii, renumiti la nivel national si international, precum: Sameday, ST Microelectronics, Flanco, eMAG, PayU, Credit Europe Bank, iELM sau Startarium.
Compania a raportat rezultate foarte bune si pe segmentele de solutii software personalizate si solutii cloud, dezvoltate atat de Microsoft cat si de Google, inregistrand o crestere de 300% in 2020 si atingand valoarea de 2 milioane euro. Cresterea a fost sustinuta de proiectele derulate pentru clientii din portofoliul companiei precum: Decathlon, Sameday, Flanco, Vivre, 7Card, Teilor sau Adore Me.
Rezultatele inregistrate de companie in 2020 au fost posibile si datorita maturitatii parteneriatelor Zitec cu Google, Microsoft si Adobe (Magento Commerce). Incepand cu luna iulie 2020, Zitec a devenit Google Cloud Premier Partner, cel mai inalt nivel destinat partenerilor care au demonstrat performanta in implementarea solutiilor Google Cloud pentru cresterea rezultatelor in business. Tot anul trecut, compania a fost inclusa de Google Cloud pe lista primilor noua parteneri Recommendations AI din intreaga lume care pot implementa solutia Google.
Produsele proprii Zitec, Regista si Mirro, instrumente digitale esentiale in contextul pandemiei
Regista, lider de piata pe segmentul aplicatiilor de registratura si managementul documentelor in administratia publica locala, a continuat anul trecut digitalizarea institutiilor publice prin Caravana Regista, dar si prin lansarea Ghidului esential pentru digitalizarea primariei. Astfel, numarul clientilor Regista a crescut cu peste 37%, solutia generand afaceri totale de 750.000 euro. Pana in prezent, aproximativ 600 de institutii publice si companii din toate judetele tarii si-au imbunatatit procesele de lucru si au redus birocratia folosind Regista. Aplicatia are peste 12.000 de utilizatori la nivel national care au inregistrat de-a lungul timpului 11 milioane de documente.
Cel de-al doilea produs propriu din portofoliul Zitec, Mirro.io, ajuta companiile sa-si construiasca si sa-si sustina o cultura orientata pe transparenta, recunoastere si feedback continuu, fiind un instrument esential in dezvoltarea performantei in cadrul organizatiilor. Mirro incurajeaza alinierea membrilor echipei cu obiectivele companiei, iar prin modulele de administrare HR simplifica procesele de administrare de personal.
In prezent Mirro.io este folosit de clienti din toata lumea, din tari precum Romania, Canada, SUA, Noua Zeelanda, Australia, Franta, Germania, Belgia, Ungaria, Turcia, Portugalia, Brazilia, Ecuador, Paraguay, Israel, Slovacia si Estonia.
„Pe toata perioada anului trecut, echipa Zitec s-a implicat activ in accelerarea procesului de transformare digitala in foarte multe domenii, iar acest lucru s-a reflectat si in veniturile anuale inregistrate, in crestere cu 50% fata de 2019. Prin toate demersurile noastre de digitalizare, dar si prin diversificarea gamei de servicii, ne-am sustinut clientii si partenerii, indiferent ca vorbim de companii private sau de institutii publice, cu solutii prin care sa-si eficientizeze activitatea, reducand astfel din efectele negative ale pandemiei”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO si Co-Fondator Zitec.
In ceea ce priveste divizia de Digital Marketing, aceasta a inregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, in crestere cu 100% fata de anul anterior. De asemenea, divizia si-a marit echipa la 18 specialisti cu certificari Google Ads, Google Analytics si Facebook Blueprint pentru a acoperi cresterea numarului de clienti si de proiecte. Totodata, Zitec este o agentie Google Premier Partner si Facebook Marketing Partner.
Pe toata perioada anului trecut, Zitec s-a concentrat si pe cresterea echipei si atragerea de oameni talentati printr-un proces de recrutare exclusiv online. Astfel, compania a incheiat anul cu o echipa de 187 membri, in crestere cu 22% fata de decembrie 2019, alaturandu-se in total 58 de noi colegi. In continuare, Zitec urmareste extinderea echipei cu specialisti precum PHP Developer, Magento Developer, Security Analyst, DevOps Engineer, Lead Frontend Engineer, Content Marketer si Business Developer.