RO EN
Coșul este gol

TELLUR a vandut de la lansare peste 4 milioane de produse Smart Home,

Numarul total de produse vandute sub brandul de accesorii IT&C si echipamente Smart Home, Tellur, a depasit 4 milioane de bucati, de la lansarea acestuia, in 2015, pana la finele lunii septembrie 2022. Tellur este singur brand 100% romanesc de profil, fiind creat de compania ABN Systems International, listata pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), din februarie 2022.
Ponderea brandului propriu din totalul exporturilor a urcat cu 74% pe primele trei trimestre din 2022, fata de primele noua luni ale anului trecut, iar valoarea exporturilor Tellur s-a dublat in aceeasi perioada. Produsele Tellur ajung in 33 de state, de pe patru continente: Europa (cel putin in 21 de tari, membre sau nu ale UE), America (Canada, Mexic, SUA), Africa (Africa de Sud, Egipt) si Asia (Emiratele Arabe Unite, Turcia, India).
De-a lungul anilor, au fost lansate 2.000 de produse Tellur, iar in prezent brandul cuprinde peste 200 de produse active, grupate in patru game: (1) Tellur Mobile (audio, cabluri, surse de energie, suporti pentru telefoane etc); (2) Tellur Smart (produse Smart Home pentru securitate si monitorizare, climatul si confortul casei, senzori smart, comutatoare inteligente WiFi); (3) Tellur Green (produse din materiale naturale, reciclate sau reciclabile); si (4) Tellur Office (casti office, rucsaci, tastaturi, mousi etc).
Cele mai vandute produse au fost, de-a lungul timpului, din punct de vedere valoric: (1) Casca Bluetooth Tellur Vox 55, (2) Termostatul WiFi Tellur Smart si (3) Boxa portabila Bluetooth Tellur Obia. Cantitativ, pe primul loc intre cele mai multe produse vandute se afla tot (1) Casca Bluetooth Tellur Vox 55, urmata de (2) Suportul magnetic de telefon pentru ventilatie Tellur si (3) Cablul Tellur Lightning cu LED. In ultimii ani, cele mai mari cresteri au fost inregistrate in categoria Smart, unde vanzarile termostatului Tellur au urcat cu 180% din 2020 pana in 2021.
Primul milion de produse Tellur vandute s-a inregistrat in 2018, borna de doua milioane a fost atinsa anul urmator, iar in intervalul 2020-2022 - marcat de pandemia COVID-19, intarzieri in lanturile de aprovizionare si cresterea inflatiei - s-au mai adaugat alte circa doua milioane de produse vandute. Din totalul vanzarilor Tellur, 62% s-au inregistrat in Romania, iar restul de 38% - peste hotare.
Compania ABN Systems International aniverseaza 20 de ani, in 2022, fiind unul dintre liderii pietei de distributie IT&C din Romania, iar planurile sale de crestere se bazeaza, in principal, pe dezvoltarea brandului propriu, Tellur, si extinderea exporturilor.
„In pofida climatului de incertitudine care planeaza asupra economiei mondiale, vom continua sa realizam noi produse Tellur, din toate categoriile, mai ales din gamele Tellur Green si Tellur Smart, pentru care ne asteptam la cele mai mari cresteri de vanzari. Vizam atat consolidarea pozitiei pe piata din Romania, cat si a prezentei globale a produselor Tellur. Procesele de transformare digitala a economiei si a intregii societati umane avanseaza, in toate tarile lumii, iar dispozitivele electronice, interconectate si care necesita accesorii fac parte din viata fiecaruia dintre noi, astfel ca directia pietei pe care actionam nu poate fi decat ascendenta, indiferent de ciclurile economice”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
Potrivit World Economic Forum, numarul total al dispozitivelor mobile (telefoane si tablete) aflate in functiune (prin abonamente sau cartele preplatite), in retele publice, a ajuns la 8,6 miliarde, la finele anului 2021. Totalul populatiei umane a atins numarul de 8 miliarde, in noiembrie 2022.
Media globala se situa la 106 dispozitive pentru fiecare 100 de locuitori, aceeasi medie fiind inregistrata in SUA, dar diferentele geografice sunt semnificative. In Macao existau 410 de dispozitive la 100 de locuitori, in Hong Kong - 291, in Africa de Sud - 161, iar in Polonia - 131, usor peste Germania - 130.
In acelasi timp, exista si state unde numarul acestor dispozitive mobile se afla mult sub media globala (Cuba - 58, Sudanul de Sud - 12), dar cele mai relevante sunt cele precum India (85 la 100 de locuitori), tara care asteptata sa inregistreze o crestere economica de 6,8% in 2022 si sa devina cel mai populat stat al lumii (1,515 miliarde de locuitori) in 2030. Din 2022, produsele Tellur se vand si pe aceasta mare piata.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter