La doar cateva luni de la lansarea hub-ului digital GROHE X, liderul mondial de produse sanitare - GROHE, a fost distins cu renumitul premiu international - Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 la categoria „Solutii digitale”.
Prof. dr. Peter Zec, initiator si CEO al Red Dot, a subliniat importanta solutiilor digitale pentru succesul brand-urilor si companiilor, mai ales astazi: „In calitate de castigator al premiului, GROHE a dovedit faptul ca gandeste dincolo de tipare. Brandul stie sa actioneze rapid in perioade de criza si sa foloseasca schimbarile pentru noi abordari de design. Astfel, stapanesc provocari importante si, de asemenea, aduc o contributie valoroasa la dezvoltarea continua a societatii.”
Experienta de brand de astazi si de maine
Cu GROHE X, LIXIL EMENA a dezvoltat prima platforma digitala de acest gen din industrie pentru brand-u sau de produse sanitare - GROHE, impreuna cu parteneri puternici precum VOK DAMS, IBM si D'art. Fiind un hub de continut adaptat intereselor grupurilor tinta B2B pentru prezentarea produselor, inspiratia si transferul de know-how, combinate cu oportunitati de interactiune directa cu experti, precum si oferte orientate spre servicii, cum ar fi tutoriale si evenimente de specialitate, GROHE X permite vizitatorilor sa aiba o experienta de brand personala. De la lansarea sa la mijlocul lunii martie a acestui an, GROHE X s-a dovedit rapid a fi un succes. Numarul remarcabil de vizitatori - in prezent 2.500 zilnic - demonstreaza ca GROHE X este o solutie creativa pentru provocarile de comunicare atat de astazi, cat si din viitor. GROHE X este astfel vazut ca un motor al inovatiei in sine, servind nu ca un inlocuitor pentru comunicarea traditionala, ci ca un punct de plecare pentru o noua era de prezentare si comunicare a brand-ului in lumea B2B: GROHE X se prezinta deja ca o alternativa suficient de flexibila pentru a tine pasul cu evolutiile rapide in comunicare.
„GROHE X este mult mai mult decat un inlocuitor al evenimentelor digitale, iar cei 35.000 de vizitatori si 70.000 de vizionari din prima saptamana ne-au dat dreptate”, a precizat Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA si co-CEO Grohe AG. „Platforma este conceputa pentru a ne pozitiona perfect comunicarea pentru viitor. Suntem incantati ca, prin premiul Red Dot, am primit si confirmarea internationala ca am creat ceva care nu este doar bine conceput, ci si un instrument de comunicare de brand extrem de reusit.”
Premiul Red Dot Award “Brands & Communication Design”
Cu aproximativ 20.000 de participari, premiul anual Red Dot Award este una dintre cele mai mari competitii de design din lume. Originile sale dateaza din 1955 si celebrul premiu Red Dot s-a impus demult ca unul dintre cele mai ravnite sigilii de calitate pentru un design bun. De la produse, comunicare de brand si proiecte creative pana la concepte si prototipuri, Red Dot Award documenteaza cele mai importante tendinte la nivel mondial.