Reff & Asociatii | Deloitte Legal lanseaza SecuRE, o solutie digitala creata de echipa specializata in domeniul imobiliar pentru a ajuta proprietarii de cladiri si chiriasii sa gestioneze cerintele impuse de reglementarile in domeniu, indiferent de tipul de proprietate pe care o detin sau o folosesc si de domeniul in care activeaza. Aplicatia este accesibila prin intermediul unui browser de internet si faciliteaza colectarea, revizuirea si arhivarea autorizatiilor, contractelor, permiselor si a oricaror alte documente solicitate de legislatia in domeniu. Astfel, utilizatorii pot arhiva si gestiona online intregul proces de conformare, pot stabili prioritatile si urmari procesul de remediere a eventualelor cazuri de neconformare la legislatie. SecuRE integreaza si cunostintele expertilor Reff & Asociatii | Deloitte Legal in aria reglementarilor aplicabile in domeniul imobiliar, indicand utilizatorilor sai ce fel de documente le sunt necesare pe baza informatiilor pe care acestia le completeaza in aplicatie despre fiecare cladire.
„Conformarea la cerintele impuse de legislatia in domeniul imobiliar a fost intotdeauna caracterizata de birocratie greoaie si de un volum coplesitor de documente, iar progresul tehnologic de care ne bucuram aduce in prim plan mai mult decat oricand nevoia de a creste eficienta si acuratetea acestor eforturi de conformare. In acest context, echipa noastra specializata in domeniul imobiliar a creat SecuRE, o aplicatie unica pe piata, care permite utilizatorilor sa foloseasca, pentru prima data, o solutie digitala pentru acest tip de activitate”, a declarat Irina Dimitriu, Partener la Reff & Asociatii | Deloitte Legal si coordonatorul practicii specializate in domeniul imobiliar.
Utilizatorii SecuRE trebuie doar sa raspunda unui chestionar legat de bunul imobiliar pe care il detin sau il folosesc, iar aplicatia genereaza lista de documente necesare conform cerintelor legislative in vigoare. Aceasta lista este actualizata permanent in functie de schimbarile legislatiei. Dupa ce utilizatorii incarca documentele folosind formularul online, aplicatia genereaza un raport care semnaleaza cazurile de neconformare cu cerintele in domeniu, impreuna cu sanctiunile aplicabile si riscurile care deriva din aceste cazuri, raport pe baza caruia ghideaza utilizatorii pentru a-si stabili prioritatile in procesul de remediere si apoi ii ajuta sa urmareasca progresul inregistrat pentru a atinge obiectivul de conformare. De asemenea, aplicatia notifica utilizatorii cand apar modificari ale cerintelor cauzate fie de schimbari in legislatie, fie de expirarea termenului de valabilitate al diverselor autorizatii, fie de schimbarile in activitatea utilizatorului care pot atrage astfel de modificari.
Aplicatia confera numeroase beneficii din perspectiva managementului riscului, reducand probabilitatea aplicarii de sanctiuni din cauza neconformarii la cerintele in domeniu, inclusiv legate de raspunderea personala (penala) a reprezentantilor juridici ai companiei, precum si riscul de erori umane. Din punct de vedere financiar, aplicatia reduce costurile legate de procesul de conformare, iar din perspectiva fortei de munca, reduce timpul necesar accesarii documentelor stocate, datorita arhivei sale structurate si usor accesibile, simplifica transferul de responsabilitati de la un angajat la altul care raspunde de aria de conformare in domeniul imobiliar si poate fi folosita 100% online, ceea ce o face ideala pentru munca la distanta.
Aplicatia SecuRE este construita pe o platforma Oracle, stocata in cloud, care foloseste sisteme de securitate de cel mai inalt nivel si protocoale de ultima generatie, creand asadar baze de date sigure pentru fiecare utilizator.