RO EN
Coșul este gol

Search Ads: Creste numarul de cautari Google pentru case „pasive” sau „smart”

Search Ads, agentie de marketing online cu expertiza in industria imobiliara, prezinta rezultatele unei analize referitoare la cautarile romanilor pe Google in materie de locuinte. Conform datelor obtinute, respectiv diverse comparatii pe cautarile efectuate, izolarea sociala a modificat preferintele locative ale romanilor, care prezinta un interes crescut pentru achizitia de case. Spre exemplu, expresia „case de vanzare” a cunoscut o crestere de 83% in luna iunie, comparativ cu martie 2020. 
"Am observat, in ultimele luni, o noua tendinta in materie de preferinte imobiliare, respectiv un interes crescut al romanilor pentru achizitia de case, creat pe fondul perioadei de izolare sociala. Pentru a veni in intampinarea acestei nevoi, dezvoltatorii imobiliari trebuie sa-si aduca proiectele in atentia posibililor cumparatori prin diverse metode, cea mai potrivita in acest context fiind promovarea online", a declarat Paul Smarandache, managing partner Search Ads. 
Expresia „case de vanzare” a cunoscut o crestere de 83% in iunie 2020, comparativ cu iulie 2019, de la 14.800 la 27.000 de cautari pe Google. Cele mai multe cautari pe aceasta expresie s-au inregistrat in Bucuresti (circa 30%), care se afla la o distanta foarte mare de celelalte mari orase precum Timisoara, Brasov, Cluj-Napoca sau Constanta, care au intre 3,5% si 4,4% dintre cautari. Cele mai cautate tipuri sunt casele normale, insa se observa si o usoara crestere in ceea ce priveste casele „pasive” sau „smart”. 
De asemenea, cautarile pe expresia ”case de vanzare Bucuresti” se afla la cel mai inalt nivel din ultimii ani. Aceasta a inregistrat in luna iunie 2020 o crestere de peste 80% comparativ cu iulie 2019, respectiv cu martie 2020, luna ce marcheaza inceputul starii de urgenta. Astfel, daca in iulie 2019, dar si in martie 2020, aceasta expresie era cautata de circa 8.000 de ori/luna, in iunie 2020 a inregistrat peste 14.800 de cautari. 
Si cautarile de apartamente au cunoscut cresteri, insa la un nivel mai scazut fata de cele de case. Expresiile „apartamente de vanzare” si „apartamente Bucuresti” au cunoscut o crestere de circa 30% in iunie 2020, fata de aprilie 2020 - care a fost cea mai slaba luna din aceasta perspectiva. In ceea ce tine de tipul de apartament, topul preferintelor nu a suferit modificari, „apartamente de 2 camere” aflandu-se in continuare cea mai cautata expresie, aproape dublu fata de „apartamente 3 camere” si de opt ori mai accesata decat „apartamente 4 camere”. 
Indiferent de expresia cautata, cautarile in domeniu se fac preponderent de pe mobil, intr-o proportie de circa 67,5%. 
***
Search Ads, agentie de marketing online infiintata in 2012, este specializata pe industria real-estate si detine cel mai mare portofoliu de proiecte imobiliare - Cosmopolis, Militari Residence, Palladium Residence, Cortina Academy, Delta City. 
De la lansarea pe piata, Search Ads a ajutat la vanzarea a peste 20.000 de apartamente si case. In prezent, doar pentru proiectele imobiliare din portofoliu administreaza un buget de publicitate de peste 3 mil. Euro in campanii Google Ads/Facebook Ads.
Search Ads este certficata Google Premier Partner, Facebook Blueprint Certified Buyer, Google Webdesigner.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter