Obiectivul nostru de sustenabilitate de a pune oamenii pe primul loc are la baza dorinta de a ne asigura ca oamenii nostri si comunitatile din care fac parte se pot dezvolta in siguranta. Am invatat lectii valoroase din experienta cu criza declansata de COVID-19.
La Knauf Insulation valorile noastre - challenge.create.care – au conturat tot ceea ce facem, iar aceste valori au prins viata in moduri la care nu ne-am asteptat in contextul pandemiei de COVID-19.
Avem in minte cuvintele CEO-ului grupului Jean-Claude Carlin, “In momente de criza – cand barca se afla in fata furtunii si oamenii trebuie sa decida in cateva secunde ce au de facut pentru a salva barca - atunci vezi cu adevarat puterea culturii organizationale a unei companii.”
Toti angajatii din intreaga lume, au raspuns rapid si eficient in fata provocarilor aduse de aceasta criza, conlucrand in moduri noi si neasteptate – si sub o presiune enorma - pentru a se asigura ca toti colegii nostri, clientii si comunitatile isi desfasoara activitatea ”la fel de in siguranta ca acasa”.
Jean-Claude adauga: Intodeauna ne-am asumat valorile challenge.create.care, insa cand pandemia a acaparat intrega lume, am fost nespus de mandru sa vad cum aceste valori s-au transformat in actiune. Toata lumea a aratat grija pentru ceea ce este cu adevarat important… grija unul pentru celalalt.
Noua viziune de sustenabilitate, pe care am denumit-o Pentru o lume mai buna, valorifica aceasta energie incredibila, punand oamenii pe primul loc.
Puteti citi despre angajamentele pe care ni le-am asumat pe termen lung aici si despre modul in care acestea sustin obiectivele de dezvoltare sustenabila ale Natiunilor Unite, insa prioritatea noastra este acum atingerea obiectivelor concrete, pe termen scurt pe care ni le-am stabilit pentru 2025.
Pana la acest termen, ne dorim sa atingem obiectivele de a reduce rata noastra de accidente cu pana la 55%, de a ajuta diversitatea sa prospere, de a face din bunastarea mentala o prioritate, de a ne asigura ca oamenii nostri sunt lideri in industria pe care o reprezinta si de a crea o comunitate globala de voluntari.
In ultimul deceniu am creat o baza solida pentru atingerea acestor obiective. Iata doar cateva exemple:
Din 2010 ne-am redus accidentele care au afectat timpul efectiv de lucru cu 56%, trei dintre fabricile noastre trecand peste 1.500 de zile fara o astfel de accidentare.
La 11 iunie 2020, intreaga companie a realizat o suta de zile fara un accident care sa duca la timp neproductiv.
Siguranta la nivelul intregii companii este consolidata de strategia si campania noastra de informare „La fel de sigur ca acasa”.
Pe tot parcursul pandemiei, echipelor noastre li se ofera asistenta pentru sanatate psihica si bunastare prin intermediul unor linii telefonice directe si sesiuni de consiliere online.
Anul trecut am ajutat la construirea de case noi pentru nativii din Alaska, care erau fortati sa se mute, din cauza vremii extreme ce a provocat inundatii si eroziunea terenurilor.
Am ajutat la instalarea a 8.000 de metri patrati de izolatie din vata minerala de sticla din materiale reciclate in fiecare cladire din Birdsville - unul dintre cele mai indepartate orase din Australia, unde temperaturile pot ajunge pana la la 49 ° C.
Incurajam cei mai buni lideri sa ni se alature. Au existat 1.300 de cereri pentru cele opt posturi disponibile in cei doi ani de la inceperea programului de formare Knauf Insulation, in 2018.
Vrem sa recunoastem realizarile oricui care arata leadership si sa le impartasim cu restul lumii. De aceea, anual decernam sau primim premii pentru leadership.
Sustinem in mod constant comunitatile in care lucram, sponsorizand echipele sportive locale si ajutam la construirea de locuri de joaca pentru copii angajatilor nostri, care si-au dedicat timpul lor unor organizatii caritabile pe parcursul a sase saptamani de inchidere a unei uzine din cauza renovarii.