Ministrul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor, Lucian Bode, impreuna cu Ludovic Orban, Prim-Ministrul Romaniei si alti membri ai Guvernului s-au aflat pe santierul drumului expres Craiova - Pitesti.
Pe agenda discutiilor cu reprezentantii managementului celor doua unitati economice din Craiova au fost abordate subiecte precum stadiul proiectelor de infrastructura necesare pentru dezvoltarea economica a zonei precum si cadrul de colaborare pe domeniile de interes comun. In cea de-a doua parte a zilei, oficialii guvernamentali au vizitat santierul drumului expres Craiova - Pitesti. Drumul expres Craiova - Pitesti va avea o lungime de peste 121 km, cu o valoare totala estimata de aproape 5 miliarde de lei, inclusiv TVA. Pentru o realizare cat mai eficienta, obiectivul a fost impartit in 4 tronsoane.
In cazul tronsonului 2 (lotul 1 - km 17+700 - km 36+200 si lotul 2 - km 36+200-km 57+550), a carui constructie este realizata de catre Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL, tronson aflat in faza de executie, s-a inregistrat un progresul vizibil fata de ultima vizita efectuata la finalul lunii noiembrie 2019.
In urma vizitelor, ministrul Lucian Bode a declarat: ”Prioritatea noastra in domeniul infrastructurii este in prezent sa finalizam obiectivele care sunt deja in executie dar sa si lansam noi proiecte. Avem capacitatea, avem si banii necesari asa ca nu exista nici un motiv pentru care sa nu poata fi realizate obiectivele de infrastructura. Si daca vom avea autostrazi, o cale ferata rapida, un aeroport modern cei care au investit deja se vor putea dezvolta si vor fi atrasi si alti investitori importanti. Iar toate acestea se vor vedea in locuri bine platite pentru romani, un nivel scazut al somajului, pe scurt un nivel de trai ce poate fi similar cu al celorlalte state din Uniunea Europeana. Cheia dezvoltarii oricarei zone tine in mare parte de infrastructura ei. Am vazut ca pentru tronsonul 2 din drumul expres Craiova - Pitesti care este in executie avem un progres foarte clar si asta se datoreaza seriozitatii antreprenorilor care lucreaza acolo. Astfel chiar daca termenul pentru finalizare este anul viitor, daca se mentine ritmul actual, anul acesta centura Balsului va putea sa fie data in exploatare. Pe tronsonul 1 lucrurile se misca ceva mai greu. Am atras atentia antreprenorului sa-si indeplineasca toate clauzele contractuale si i-am comunicat ca voi avea toleranta zero fata de toti cei care nu isi fac treaba”.