HIDROCONSTRUCTIA S.A., antreprenor general isi desfasoara activitatea prin intermediul sucursalelor din tara si strainatate avand o cifra de afaceri de peste 309 milioane RON si un numar de peste 2.000 de angajati. Societatea selecteaza un candidat pentru functia de Director in cadrul Sucursalei Ardeal din Cluj Napoca, sucursala ce detine in portofoliu un numar de 8 lucrari in valoare de 200 de milioane RON si peste 200 de angajati.
Cerintele pe care viitorii candidati trebuie sa le indeplineasca pentru a putea fi selectati:
I. Atributii
Directorul de Sucursala organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii sucursalei in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si obligatiile ce decurg din Actul Constitutiv, si dispozitiile Consiliului de Administratie
II. Procedura de evaluare/selectie cuprinde 2 etape
- Etapa selectiei dosarelor
- Etapa interviurilor
III. Profilul candidatului
- Studii superioare de lunga durata in domeniul constructii, specializarile suplimentare in management reprezinta un avantaj
- Minim 10 ani experienta general profesionala din care 5 ani in pozitii de management general
- Cunostinte solide in domeniul si prognozei privind analiza tehnica, financiar - economica si comerciala
- Capacitate de asumare bugete, plan de afaceri, urmarire si realizare obiective de extindere activitatilor din cadrul sucursalei gestionate
- Cunoasterea legislatiei societatilor comerciale specifice Legii nr. 31/1990
- Experienta in conducerea unei societatii/companii sau subdiviziuni ale acestora
- Bune competente de interpersonale (abilitati de comunicare, organizare, negociere, lucru in echipa)
- Cunostinte de operare calculator
- Cunostinte de limba engleza sau alta limba de circulatie internationala
- Permis de conducere categoria B
IV. Documente necesare pentru depunerea candidaturii
- CV model European
- Cazier judiciar
- Copie act identitate
- Copie act studii, alte certificari mentionate in CV
- Dovada experientei manageriale si a vechimii (adeverinta/recomandare)
- Adeverinta de sanatate care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
- Declaratie pe propria raspundere care sa confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale in scopul procedurii de recrutare si selectie, precum si de a se putea verifica informatiile furnizate
- Prezentarea unui de plan de management privind gestionarea activitatii unei Sucursale care sa contina o propunere de strategie de management si obiective privind indeplinirea obiectivelor stabilite pentru realizarea termenelor calitate - legislatie - costuri