Coilprofil, companie belgiana cu traditie, infiintata in 1984 in apropiere de Anvers, specializata in productia de invelitori si sisteme metalice, prezenta in Romania de 18 ani, isi schimba denumirea si logo-ul, devenind METIGLA. Sub sloganul „smart covering. simply passion”, rebrandingul vizeaza o comunicare si o imagine clara catre clienti si angajati, prin intarirea promisiunii si a sistemului de valori fata de acestia - calitate, dezvoltare continua si pasiune, la cele mai inalte standarde.
Cu acest prilej, compania anunta lansarea a doua noi profile de tigla metalica, integrarea unor sisteme informatice performante, investitii de sase milioane euro pentru urmatorii doi ani, precum si afaceri in crestere cu 20% comparativ cu anul trecut. Trendul ascendent va fi sustinut de toate diviziile de produse, in special de productia de panouri termoizolante cu vata minerala si de profile zincate.
„Procesul de rebranding a venit natural, din dorinta de a simplifica, de a fi mai clari si mai transparenti, atat fata de noi, intern, cat si fata de partenerii nostri. Astazi, suntem intr-o noua etapa, care ne gaseste mai puternici, mai fresh si cu planuri ambitioase, de a ne extinde la nivel international. De aceea, am decis sa preluam denumirea celui mai puternic si de notorietate brand din portofoliul nostru - METIGLA, care si-a dovedit forta si impactul de-a lungul anilor, fiind asociat atat produselor noastre, cat si companiei. Noua identitate, desi nu aduce schimbari majore in gama de produse sau in sistemul organizatoric al companiei, vine in schimb cu intarirea misiunii si a sistemului nostru de valori, reprezentand cu succes pasiunea si ambitiile noastre ca echipa”, declara Liviu Mistodinis, Director General METIGLA.
In cei 18 ani de activitate pe piata locala, compania si-a dovedit stabilitatea, prin crearea unei echipe omogene, de 100 de angajati, capacitatea de diversificare, printr-o gama variata de produse pentru segmentele: industrial, rezidential si pluvial, precum si capacitatea de productie, care a ajuns la aproximativ 30.000 de tone anual, incluzand spatii de productie si depozitare de peste 10.000 mp.
„Activitatea noastra este concentrata in prezent pe dezvoltarea continua de produse competitive si economice. In luna iulie am lansat un model nou de tigla metalica, Teck, un profil modular care imita acoperisul din sindrila. Incepand cu luna septembrie, va fi disponibil inca un profil, Mira, model destinat caselor cu arhitectura inspirata din zona mediteraneana. Ne dorim parteneriate pe termen lung, de aceea aducem in atentie puterea de a ne reinventa, tehnologii noi, materie prima de calitate, precum si servicii adiacente produselor: consiliere tehnica si transport, astfel incat sa eficientizam si sa fluidizam activitatea clientilor nostri”, adauga Liviu Mistodinis.
Pana in anul 2020, METIGLA intra intr-o etapa de investitii care presupune extinderea spatiilor de productie si depozitare, instalarea unor linii noi de productie si modernizarea celor existente, precum si dezvoltarea cunostintelor profesionale ale angajatilor, in special in cadrul echipei comerciale, de calitate, productie si logistica. Mai mult decat atat, extinderea serviciilor de consultanta si consiliere tehnica de produs, va atrage dezvoltarea departamentului tehnic-comercial.
Despre METIGLA
METIGLA, companie cu capital belgian, specializata in productia de invelitori si sisteme metalice, cu o fabrica la Ceptura, judetul Prahova, produce sisteme complete pentru acoperis si hale metalice: tigla metalica, tabla prefaltuita, sisteme pluviale, tabla cutata, panouri termoizolante si profile zincate, la cele mai inalte standarde europene de calitate. Investitia in unitatea de productie s-a desfasurat in mai multe etape, compania crescand de la an la an si reusind astfel o dezvoltare sanatoasa. METIGLA este un exemplu de business bazat pe valori recognoscibile: calitate, incredere, parteneriat. Produsele METIGLA sunt comercializate in toata tara, prin distribuitori si constructori, dar si extern.