RO EN
Coșul este gol

BLACHOTRAPEZ cucereste piata acoperisurilor din Romania

Blachotrapez, companie poloneza de top a industriei constructiilor, se remarca printr-o ascensiune accelerata pe piata acoperisurilor din Romania, unde a inregistrat cresteri constante in ultimii ani si are planuri ambitioase pentru viitor. Unicul producator din Romania de tigle metalice si accesorii pentru acoperis care foloseste materie prima ThyssenKrupp, Blachotrapez pregateste doua investitii majore pentru 2018, care vor duce in doi ani compania la o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro.
Pentru Blachotrapez, 2017 a fost un an al confirmarilor: o cifra de afaceri estimata la 12,2 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul trecut, deschiderea a trei noi puncte de vanzare si obtinerea autorizatiilor pentru constructia unei noi hale de productie la fabrica de la Baia Mare, investitie estimata la 800.000 de euro.
Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez Romania, este convins ca materia prima de cea mai buna calitate sta la baza succesului companiei pe care o conduce: "Suntem singurii din Romania care folosesc ThyssenKrupp si gama lor: Pladur® Relief lceCrystal cu garantie de 30 de ani, Pladur® Wrinkle Mat/ Pladur® Ral Premium cu garantie de 20 de ani. Avem tigla metalica Germania Simetric, care are o forma originala cu trei stantari, singura de acest fel de pe piata. Modelul este patentat si inregistrat in Registrul Modelelor Comunitare, iar cantitatea deseurilor este redusa la minim. O propunere recenta din portofoliul nostru este si sindrila metalica Janosik, cu un design inovator (produs unic pe piata in categoria sa), un model care reflecta fidel structura lemnului in invelisul unic Pladur® Relief Wood si are o rezistenta crescuta la coroziune, zgarieturi si abraziune, termenul de garantie putand ajunge la SO de ani. In plus, nu necesita intretinere si impregnare, asa cum se intampla in cazul sindrilei din lemn. Alte doua avantaje competitive ale Blachotrapez sunt numarul crescut de puncte de vanzare, care asigura consultanta de specialitate la un nivel ridicat si flota proprie de transport, cu soferi experimentati in manevrarea produselor, care ajung la clienti in stare impecabila".
In prezent, Blachotrapez are o capacitate de productie anuala de 3 milioane de metri patrati la fabrica din Baia Mare. Planul de afaceri pentru urmatorii doi ani include constructia unei noi hale de productie la Baia Mare si a unei noi fabrici destinate acoperisurilor de locuinte, precum si deschiderea a cinci noi puncte de vanzare anual. Aceste investitii vor duce la dublarea atat a capacitatii de productie, cat si a cifrei de afaceri.
"Segmentul tiglelor metalice inregistreaza cresteri importante: in 2017, a ajuns la 65% din totalul pietei sistemelor de acoperis. Tehnologiile de productie s-au imbunatatit, ofera o calitate la nivel inalt, vorbim de materiale usoare, manevrare facila si garantie pe termen lung. Acoperisurile metalice ofera si o gama variata de modele, fiind potrivite pentru casele noi si vechi, moderne ori cu design traditional", a precizat JaroslawTurczynski, CEO Blachotrapez Romania.
 
Istoricul Blachotrapez
in 1970, in Polonia a fost infiintata firma de invelitori de acoperis a sotilor Jan si Teresa Luberda, care executa lucrari de acoperire a caselor, montaj de jgheaburi si prelucrari in atelierul propriu. A crescut constant, iar pentru a raspunde nevoilor pietei s-a transformat ulterior in companie de productie si comert, fiind un distribuitor important de tabla de la uzinele metalurgice Lenin (azi ArcelorMittal), Florian si Konin. Prima unitate de productie este infiintata in 1992, la Ponice, iar primul punct de vanzare cu amanuntul este deschis anul urmator, la Sekocin. Expansiunea continua, iar in 2003 incepe productia la noua fabrica de la Sekocin Nowy, langa Varsovia. Din 2004, dupa intrarea Poloniei in Uniunea Europeana, produsele Blachotrapezajung pe piete externe - in Romania, din 2006. Blachotrapez SRL este infiintata in 2010, iar patru ani mai tarziu se inaugureaza fabrica de la Baia Mare, care acopera o suprafata de 900 mp si are o capacitate de productie de 3 milioane de mp (20.000 de tone de otel)/an. Compania are o retea proprie de vanzare cu amanuntul prin 21 de filiale din Romania, iar produsele sale se gasesc in peste 250 de puncte de distributie en-gros din tara. Exporturile merg catre Ungaria si Bulgaria, iar planurile de dezvoltare la export includ Serbia si Ucraina.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter