RO EN
Coșul este gol

THYSSENKRUPP: Vanzari partiale de peste 31 de miliarde euro

Concernul international ThyssenKrupp AG, cu sediul central in Germania, reprezentand unul dintre cei mai mari producatori de otel pe plan mondial, a anuntat recent rezultatele financiare aferente primelor 9 luni ale anului fiscal 2009 - 2010. Conform raportului dat recent publicitatii, comenzile la nivel de grup au sporit cu 8%, ajungand la nivelul de 30,6 miliarde euro, iar cifra de afaceri a crescut cu 1%, depasind pragul de 31 miliarde euro. In intervalul aprilie - iunie, ritmul a fost alert, reflectat de faptul ca vanzarile s-au majorat cu 26% (11,7 miliarde euro), iar comenzile cu 38% (10,9 miliarde euro). Pe segmente de activitate, se remarca faptul ca in domeniul produselor din otel in Europa capacitatea de fabricatie a fost utilizata la un nivel optim, in vreme ce la nivel global, cantitatile livrate au scazut, din cauza sezonalitatii specifice si a diminuarii cererii venite din partea distribuitorilor (pe fondul majorarii pretului la nichel). Divizia ThyssenKrupp Elevator a continuat sa se incadreze pe un trend puternic ascendent, la aceasta situatie contribuind atat cresterea comenzilor de echipamente noi, cat si evolutia buna a segmentului de intretinere si service. Pentru anul fiscal urmator, oficialii concernului preconizeaza o imbunatatire neta a mediului de afaceri. De asemenea, sunt asteptate efecte pozitive, ca urmare a implementarii programelor de reducere a costurilor, ceea ce va acea un impact pozitiv asupra rentabilitatii de ansamblu. Informatii suplimentare, la www.thyssenkrupp.com                 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter