Brico Dépôt Romania, parte a Kingfisher, companie internationala de amenajari interioare, anunta planul de integrare si consolidare a activitatii operationale pe piata din Romania, vizand o acoperire nationala prin oferta combinata de produse disponibile offline si online, informeaza un comunicat al societatii.
Potrivit oficialilor companiei, procesul de integrare, dupa preluarea Praktiker, va fi de durata si va fi implementat in mai multe etape. Prima faza a acestui proces consta in adaptarea si optimizarea activitatii operationale a portofoliului actual de magazine, cu scopul de a imbunatati experienta de cumparare a clientilor, inclusiv prin implementarea unor solutii IT care sa sustina obiectivele de business ale companiei. Astfel, clientii isi vor putea face cumparaturile din magazine mai bine organizate, cu stocuri adaptate cererii si vor avea acces la game noi de produse. Achizitia Praktiker continua demersul grupului Kingfisher de a transforma piata de amenajare a locuintei din Romania prin extinderea la nivel national.
„Avem incredere ca, prin aceste schimbari, vom putea satisface mai bine nevoile clientilor nostri, care vor avea acces la noi game de produse Kingfisher in magazine mai bine organizate. Obiectivul nostru este ca, pe termen mediu, sa facem oferta noastra disponibila oricarui client din Romania, indiferent unde locuieste, atat prin reteaua de magazine fizice, cat si printr-o platforma de vanzari online”, a declarat Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt Romania.
Optimizarea proceselor, pentru cresterea eficientei
Asa cum se mai precizeaza in comunicat, procesul de integrare a Praktiker in grupul Kingfisher implica, de asemenea, optimizarea proceselor companiei pentru a obtine o crestere a eficientei in viitor. In urma unei analize atente, planul de integrare include si inchiderea a trei magazine Praktiker in acest an, pana la sfarsitul lunii mai, respectiv cele din Bacau, Ploiesti si Focsani. Brico Dépôt a prevazut deja un plan de suport si integrare a cat mai multor angajati in reteaua de magazine existenta.
„Intelegem impactul pe care aceasta decizie il are asupra colegilor nostri si le oferim sprijin in gasirea altor oportunitati de angajare pe piata locala, dar si posibilitatea de a lucra in alte magazine Praktiker sau Brico Dépôt”, a adaugat Adela Smeu.
In 2016, grupul Kingfisher a lansat o noua strategie operationala, ONE Kingfisher, in care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru imbunatatirea locuintei, pe valorificarea mediului digital si pe optimizarea eficientei operationale, in toate tarile in care functioneaza brandurile Kingfisher.
Brico Dépôt Romania se aliniaza astfel strategiei Kingfisher si va continua sa investeasca in toate magazinele pentru a imbunatati experienta de cumparare a clientilor. Pentru clientii din Romania, beneficiile strategiei Kingfisher vor insemna, cu precadere, game de produse mai bune, la preturi mai bune, in magazine mai bine organizate.
***
Praktiker este unul dintre principalii operatori de pe piata romaneasca de bricolaj si amenajari interioare, avand 26 de magazine. In prezent, Praktiker are peste 1.600 de angajati. In 2016, vanzarile Praktiker au fost de 140 de milioane de euro.
Brico Dépôt are 15 magazine in Romania, cu o suprafata de 114.000 de metri patrati si 964 de angajati. Vanzarile Brico Dépôt Romania au insumat 144 de milioane de euro in 2016.
La randul sau, Kingfisher este o companie internationala de bricolaj si amenajari interioare, cu aproape 1.200 de magazine in 10 tari din Europa si Rusia, sustinuta de o echipa de 77.000 de colegi.
„Ne desfasuram activitatea sub patru branduri de retail - B & Q, Castorama, Brico Dépôt si Screwfix. Oferim produse si servicii DIY si de amenajari interioare pentru aproape sase milioane de clienti care fac cumparaturi in magazinele noastre si prin intermediul canalelor noastre online, in fiecare saptamana. Clientii nostri sunt reprezentati de toate persoanele care doresc sa-si imbunatateasca locuinta, precum si de expertii si de profesionistii din domeniu care ii ajuta. Credem ca toata lumea ar trebui sa aiba o casa in care sa se simta bine, prin urmare obiectivul nostru este ca activitatea de reamenajare a locuintei sa fie accesibila tuturor”, se mai arata in comunicat.
In anul fiscal incheiat la 31 ianuarie 2017, Kingfisher a raportat vanzari in valoare de aproximativ 11,2 miliarde de lire sterline, cu un profit subiacent inainte de impozitare de 787 de milioane de lire sterline. Informatii suplimentare, la www.bricodepot.ro