Concernul Zublin Group, din Germania, specializat in realizarea de lucrari de antreprenoriat, a raportat, pentru anul fiscal precedent, o majorare de 38% a comenzilor noi, acestea totalizand 3,3 miliarde euro. Dezvoltarea a fost si mai pronuntata in spatiul federal, unde acest indicator a consemnat o sporire de 56%, pana la doua miliarde euro. Valoarea lucrarilor finalizate a depasit-o cu 12% pe cea consemnata in exercitiul financiar precedent, situandu-se la 2,7 miliarde euro, din care 66% a fost generata in Germania. In ceea ce priveste proiectele potentiale, acestea au inregistrat o imbunatatire de 22% (3,5 miliarde euro). In acelasi timp, profitul operational a suferit o contractie de la 87 milioane euro la 80,2 milioane de euro, insa veniturile nete au sporit cu peste 4,5 milioane de euro, pana la 64,5 milioane de euro. Performanta companiei a constituit, in opinia managementului, o reflexie a starii pozitive consemnate in sectorul local al constructiilor, tendinta respectiva continuand si in 2012, dupa cum o demonstreaza rezultatele aferente primului trimestru din acest an. Informatii suplimentare, la www.zueblin.de
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.