Dezvoltatorul de origine spaniola Gran Via Real Estate trece in acest an pragul de 2.000 de apartamente livrate pe piata romaneasca, odata cu finalizarea ultimei faze a proiectului Timisoara 58, ce pune pe piata 300 de apartamente. Totodata, dezvoltatorul a implementat in acest an un proces de rebranding, abordand o noua sigla, actuala, sub semnatura agentiei Verbio.
"Ultimii ani au reprezentant pentru noi un efort de echipa, ajungand la finalul lui 2019 sa avem 1.800 de apartamente livrate. 2020 este un an al schimbarii si am considerat oportun, odata cu depasirea bornei de 2.000 de apartamente, sa redefinim brandul Gran Via intr-o maniera contemporana", explica Ana Maria Nemtanu, Sales & Marketing Director, Gran Via Romania.
Proiectul Timisoara 58 a fost dezvoltat incepand din 2013, in patru faze de constructie, pe un teren in suprafata de 32.000 mp (fosta platforma industriala Frigocom) totalizand o investitie de 45 milioane de euro in achizitia terenului, infrastructura, 7 blocuri si diverse facilitati precum locuri de parcare, alei de circulatie sau loc de joaca destinat locatarilor.
Pana anul trecut au fost livrate 500 de apartamente, urmand ca dupa finalizarea ultimei faze, intreaga comunitate sa numere 800 de unitati: garsoniere, doua si trei camere, precum si apartamente tip duplex. Toate apartamentele se incadreaza in cota de TVA de 5%, cererea provenind atat din partea tinerelor familii bucurestene, cat si din partea celor care se relocheaza in Bucuresti din alte judete. Proiectul este apreciat pentru facilitatile din zona: statia de metrou Gorjului la 15 minute de mers pe jos, magazinele Lidl, Penny Market, Kik si JYSK din imediata apropiere, precum si pentru numeroasele tipuri de compartimentari.
Referitor la procesul de rebranding, Despina Ponomarenco, Managing Partner, Verbio, agentie de marketing & comunicare specializata pe segmentul de real-estate precizeaza: "Am transpus buna reputatie castigata de Gran Via, in cei 15 ani de activitate pe piata romaneasca, intr-o noua identitate de marca. Obiectivul nostru a fost sa prezentam un mesaj unic al brandului, prin executii grafice moderne si relevante publicului tinta, pentru a genera o imagine coeziva tuturor proiectelor Gran Via".
***
Gran Via are un istoric de 15 ani pe piata romaneasca, specializandu-se in reconversia unor foste loturi industriale in proiecte rezidentiale, ce au schimbat in bine fata orasului. Dezvoltatorul a finalizat in Bucuresti peste 2.000 de apartamente in proiecte precum Gran Via Park, Timisoara 58 (ambele in sectorul 6 al Capitalei) si Aviatiei Apartments, in Sectorul 1. In Constanta, compania are in constructie ansamblul Gran Via Marina, langa mall-ul Vivo!, la 10 minute de statiunea Mamaia.