Societatea Budimex, unul dintre cei mai importanti antreprenori din Polonia, a comunicat, pentru anul fiscal 2011, o cifra de afaceri de 5,51 miliarde zloti - PLN (circa 1,33 miliarde euro), ceea ce reprezinta o crestere de 24,4% in comparatie cu exercitiul financiar anterior. Din punct de vedere structural, rezultatele respective au reprezentat o urmare directa a majorarii cu aproximativ 36% a incasarilor pe segmentul de constructii, coroborata cu o diminuare de 50% a rezultatelor obtinute pe segmentul activitatii de dezvoltare imobiliara (ca urmare a scaderii de la 950 de unitati la 390 de unitati a vanzarilor de apartamente din cadrul proiectului Budimex Nieruchomośc). In pofida cresterii presiunii competitionale si a contractiei accelerate a pietei de profil (in 2011, numarul de licitatii de executie a drumurilor s-a injumatatit in raport cu 2010) si a majorarii costurilor cu materialele si transportul, Budimex a reusit totusi sa obtina profituri similare celor aferente anului precedent. Mai mult, valoarea contractelor semnate in 2011 a depasit 5,3 miliarde zloti, ceea ce poate fi considerata o adevarata performanta, daca se au in vedere conditiile nefavorabile caracteristice acestui interval. Informatii suplimentare, la www.budimex.pl
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.