A opta editie a studiului bienal PwC Global Family Business Survey a fost realizata pe un esantion de 2.802 proprietari si directori executivi din cadrul afacerilor de familie din 50 de tari la nivel global, inclusiv Romania. A treia editia a raportului asupra principalelor rezultate pentru tara noastra are la baza raspunsurile a 68 de lideri ai afacerilor de familie din Romania.
Afacerile de familie in economie si societate
82% dintre respondentii din Romania considera ca masurarea succesului dincolo de crestere si profit reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte care caracterizeaza afacerile de familie.
Procesul de luare a deciziilor, mai simplu si mai rapid, este un alt aspect important care diferentiaza afacerile de familie, mentionat de 87% dintre respondentii din Romania.
In privinta rolului in economie si societate, 85% dintre respondentii din tara noastra considera ca afacerile de familie aduc stabilitate in economie, iar 82% dintre afacerile de familie afirma ca fac tot posibilul pentru a sprijini comunitatile in care isi desfasoara activitatea, angajand persoane din cadrul acestora si pastrand salariatii chiar si in perioade economice mai dificile. Pentru studiul bienal PwC Global Family Business Survey, click aici!