Mazars, firma internationala de audit si consultanta fiscala si financiara, isi dezvaluie astazi noua sa identitate de brand, in peste 90 de tari si teritorii, marcand o etapa importanta in evolutia companiei. Noul brand reflecta dorinta Mazars de a oferi o alternativa unica pe piata serviciilor financiare si reafirma angajamentul companiei de a construi o lume echitabila, prospera si sustenabila.
„Sunt foarte incantat sa dezvalui noua noastra identitate de brand si pozitionare, dupa doi ani de discutii substantiale atat cu partenerii, angajatii si clientii nostri, cat si cu celelalte parti implicate. Noua filozofie de brand reflecta organizatia prezenta, dar si misiunea catre care tindem in viitor. Nivelul inalt de expertiza ne permite sa deservim clienti globali si locali din intreaga lume, ramanand, in acelasi timp, fideli unei abordari agile, personale si distincte. Lucram ca o singura echipa unita, iar acest fapt ne permite sa oferim un serviciu personalizat, la acelasi nivel calitativ, fiecarui client, oriunde s-ar afla, bazandu-ne pe cunostintele locale, diversitatea culturala si perspectiva globala.”, a mentionat Hervé Hélias, CEO & Chairman, Mazars.
Mazars a realizat o crestere echilibrata si o dezvoltare sustenabila
Mazars lanseaza noul brand pe baza unei cresteri constante si a unei dezvoltari durabile, care reflecta pozitia sa puternica pe piata. Anul trecut, firma internationala de audit si consultanta fiscala si financiara a inregistrat venituri de 1,8 miliarde de euro (cf. exercitiului financiar 2018/2019), in crestere cu 10,4% (excluzand impactul Forex de +0,2%), comparativ cu exercitiul financiar anterior. Cresterea veniturilor in 2018/2019 a fost sustinuta de o crestere organica puternica de 9,0%.
Noul brand reflecta, de asemenea, evolutia Mazars intr-un grup international, prezent acum in peste 90 de tari si teritorii, cu aproape 25.000 de angajati in intreaga lume. Mazars North America Alliance aduce inca 16.000 de profesionisti, care sustin clientii internationali si isi desfasoara activitatea in SUA si Canada. Extinderea internationala a companiei se reflecta si in nivelul geografic al surselor de venit: mai mult de o treime din veniturile Mazars provin acum din afara Europei. Asia-Pacific s-a bucurat de cea mai mare rata de crestere de 22,6% in 2018/2019, iar aceasta regiune reprezinta acum aproximativ 15% dintre veniturile totale ale Mazars.
„In 75 de ani, principiile noastre nu s-au schimbat, insa firma noastra a facut-o. In ultimii zece ani ne-am dublat dimensiunea, iar diversitatea ofertelor, clientilor si talentelor noastre a crescut odata cu noi. Astazi, auditam in intreaga lume aproape 2.000 de companii listate la bursa; asistam 30% dintre companiile listate in Franta, iar in China deservim aproape 140 de companii mari. In acelasi timp, sustinem peste 50.000 de intreprinderi private si afaceri de familie, de la start-up-uri pana la clienti internationali.”, a mentionat Hervé Hélias, CEO & Chairman, Mazars.
„In Romania, am sarbatorit recent 25 de ani de servicii integrate de audit si consultanta, ancorate in responsabilitate, asumare si constiinta sociala. Incepand de astazi, noua noastra identitate de brand se arata lumii intregi. Ne-am dezvoltat intr-un mod sustenabil amprenta locala, raspunzand nevoilor clientilor si conditiilor evolutive ale pietei, ramanand mereu fideli valorilor si culturii noastre. Cu toate acestea, succesul in afaceri nu este suficient, trebuie sa contribuim si mai mult pentru a construi o lume echilibrata generatiilor viitoare.”, a mentionat Dino Ebneter (foto), Country Managing Partner, Mazars Romania.
Mazars ofera o perspectiva diferita si echilibrata
Mazars aduce o perspectiva cu adevarat diferita pe piata de audit si consultanta fiscala si financiara, iar acest lucru se reflecta in noua sa filozofie de brand, colaborand cu agilitate la scara globala si fiind recunoscuta pentru diversitatea si calitatea profesionistilor sai.
„Universitatea Mazars tocmai a primit acreditarea CLIP (The Corporate Learning Improvement Process) pentru a doua oara. Aceasta este cea mai importanta recunoastere pentru universitatile corporative, iar noi avem o responsabilitate fata de oamenii nostri. A-i ajuta sa se dezvolte ca experti si a le acorda putere este esential pentru a ne deservi clientii, conform celor mai inalte standarde, si pentru a ramane, in acelasi timp, un angajator preferat.”, a mentionat Hervé Hélias, CEO & Chairman, Mazars.
Firma continua sa investeasca in audit - expertiza, tehnologie, controlul calitatii - si sa modeleze activ dialogul care sustine o industrie integra si sustenabila. „O industrie care are nevoie de inovatie si de reglementare, de standarde de calitate consistente si de optiuni.”, explica Hervé Hélias. In timp ce auditul reprezinta aproape 50% din activitatea sa, Mazars si-a dezvoltat o gama de servicii in contabilitate, fiscalitate, consultanta financiara si juridica, fiind convinsi ca aceasta diversitate de expertiza este extrem de relevanta pentru companii, indiferent de dimensiunea lor, acestea avand nevoie sa reziste pe pietele economice si sa se dezvolte intr-un mod sustenabil.
Noua promisiune de brand reafirma, de asemenea, scopul si valorile de lunga durata ale Mazars: integritate, responsabilitate si asumare. Angajamentul sau de a construi o lume echitabila si prospera este sustinut de principiile companiei in inovatie, de rolul pe care serviciile financiare il pot avea in atenuarea efectelor schimbarilor climatice, precum si de o definitie comuna a calitatii confirmata de intreaga profesie.
„Suntem cu totii incredibil de mandri de compania noastra, de parcursul sau si de noul brand Mazars. Aceasta noua identitate este construita pe ADN-ul firmei, intarind cine suntem, modul in care lucram si ceea ce ne face diferiti. Aceasta reflecta mostenirea noastra si abordarea integrata, combinand acoperirea internationala cu radacinile locale adanci; simtul nostru de responsabilitate fata de acest domeniu; expertiza tehnica de lunga durata si calitatea pe care o oferim; focusul si respectul reciproc pe care il avem fata de clientii nostri, calitatea umana unica pe care o apreciaza, increderea si asigurarea pe care o oferim acestora; si angajamentul nostru de a face ceea ce trebuie.”, a mentionat Cécile Kossoff, Chief Brand, Marketing, and Communications Officer, Mazars.