Horvath, unul dintre cei mai importanti jucatori locali si internationali pe piata consultantei in management, anunta ca a incheiat 2021 cu o cifra de afaceri de aproximativ 5,4 milioane euro, dupa ce a recuperat pierderile din pandemie. Cifra este de trei ori mai mare decat valoarea inregistrata cu cinci ani in urma, respectiv cu circa 30% mai ridicata fata de 2020.
Cresterea a fost impulsionata de mai multi factori. In primul rand piata a avut o evolutie neasteptata, in sens pozitiv. A existat o cerere de solutii pentru transformare digitala, organizationala si ecologica unde Horvath are o expertiza vasta. In plus, biroul din Bucuresti s-a transformat intr-un hub regional deservind clienti din zona balcanica iar consultantii din Bucuresti au contribuit semnificativ in livrarea de proiecte internationale, in special in spatiul german si in Orientul Mijlociu.
„Pentru multe companii, schimbarea reprezinta «noua normalitate». Succesul nostru in livrarea proiectelor de transformare vine din expertiza vasta pe care o avem la nivel de grup si pe care o adaptam la nivel local”, a declarat Kurt Weber, Director General Horvath Romania.
Pentru viitor, compania isi propune o crestere la fel de ambitioasa - o dublare a cifrei de afaceri in urmatorii 4 ani dar si o dublare a numarului de angajati.
„Momentan ne aflam in plina tranzitie energetica, astfel incat companiile din toate industriile se confrunta cu provocarea eliminarii carbonului din intregul lant valoric si inlocuirea acestuia cu hidrogenul verde si energii regenerabile. Aceasta tema are o rezonanta din ce in ce mai mare, mai ales in contextul cresterii numarului de programe de fonduri ce pot fi accesate in urmatorii ani. Pe de alta parte, tot mai multe companii isi doresc o abordare de ansamblu a transformarii digitale, cu focus pe digitalizarea proceselor cheie. In plus, organizatiile trebuie sa devina mai rezistente la socuri, sa demonstreze o adaptabilitate mai mare pentru asigurarea propriei prosperitati si competitivitati, astfel ne asteptam la o nevoie accentuata de eficientizare si crestere a profitabilitatii”, puncteaza Kurt Weber.