Schimbarile climatice din ce in ce mai evidente in societatea moderna aduc in prim plan nevoia unui consum sustenabil pe fondul amenintarii epuizarii rapide a resurselor naturale ale planetei. In acest context, Reveal Marketing Research impreuna cu FERRO au desfasurat un studiu care vizeaza perceptiile romanilor vis-a-vis de modul in care se raporteaza la consumul de apa din gospodariile lor.
6 din 10 romani sunt interesati in a reduce consumul de apa din gospodaria lor, in special femeile (66%) si persoanele peste 55 de ani (74%). Pentru a reduce consumul de apa, acestia apeleaza la verificarea periodica a bateriilor de la baie si bucatarie (59%), optarea pentru dusuri in locul bailor in cada (58%) si la inchiderea robinetului intre etapele spalarii (57%).
52% dintre respondenti au declarat ca au luat masuri in ultimele 3 luni pentru a se asigura ca nu exista scurgeri de apa, aspect ce ar dauna valorii facturilor, dar mai ales ar determina deteriorarea podelei sau a bunurilor din locuinta.
52% dintre romani considera ca ar trebui sa diminueze consumul de apa pentru spalatul vaselor, iar 46% pentru spalatul rufelor. La polul opus, doar 3 din 10 romani mentioneaza ca ar trebui sa consume mai putina apa pentru activitatile ce tin de igiena personala.