Grupul elen Kleemann, a raportat, pentru primele noua luni din 2012, o cifra de afaceri de 60,95 milioane de euro, in scadere de la cota de 66,81 milioane de euro, cat se consemna in intervalul corespunzator din exercitiul financiar precedent. In ceea ce priveste divizia de ascensoare, vanzarile au totalizat 48,63 milioane de euro, in trimestrul al treilea situandu-se la cota de 17,82 milioane de euro (fata de 18,64 milioane de euro, in 2011). Un element caracteristic perioadei iulie - septembrie a.c. a fost reprezentat de obtinerea unor venituri brute de aproape 0,5 milioane de euro, situatie net imbunatatita fata de anul anterior, cand se consemnau pierderi de 0,3 milioane de euro. Recent, compania a anuntat infiintarea unei subsidiare in Cipru, detinuta in totalitate de Kleemann Hellas. De asemenea, Adunarea Generala a Actionarilor, reunita la jumatatea lunii noiembrie (cu un cvorum de 74,72% dintre detinatorii de titluri de valoare ale societatii) a decis lansarea unei emisiuni de obligatiuni, prin care se urmareste mobilizarea unui capital de 13,5 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.kleemannlifts.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.