RO EN
The cart is empty

KLEEMANN: Continuare a strategiei de extindere pe noi piete

In primele sase luni din acest an Kleemann a reusit sa-si imbunatateasca performanta financiara gratie masurilor implementate, care au vizat, printre altele, controlul strict al costurilor administrative, cresterea productivitatii si diminuarea costurilor operationale. Ca rezultat al aplicarii acestei strategii, s-a reusit eliminarea pierderilor, cifra de afaceri din perioada analizata atingand nivelul de 37,6 milioane de euro (-1,6% fata de intervalul similar din 2012). Din acest punct de vedere, sunt elocventi indicatorii aferenti trimestrului al doilea a.c., cand incasarile au cumulat 22,9 milioane de euro, fiind in crestere cu 8,4% fata de perioada aprilie - iunie 2012. In ceea ce priveste perspectiva structurala, peste 80% din productia proprie de ascensoare se livreaza pe pietele externe (90 de state de pe mapamond), ceea ce constituie o sporire de 7% in raport cu anul precedent. Principalul obiectiv pentru partea a doua a anului este constituit de intensificarea eforturilor de exploatare la maximum a capacitatilor de productie aferente celor doua noi unitati de fabricatie. Atingerea acestei tinte este posibila prin intensificarea eforturilor de extindere pe noi piete si, de asemenea, prin cresterea performantelor in regiunile in care compania detine deja pozitii puternice. In Romania, reprezentanta locala a comunicat pentru 2012, o cifra de afaceri de aproximativ 10,6 milioane de lei, in crestere cu 46% fata de anul fiscal anterior. Informatii suplimentare, la www.kleemannlifts.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter