RO EN
The cart is empty

GEVE COM: Plan de investitii pentru dezvoltarea activitatii

In prezent, societatea Geve Com - Bucuresti se afla in etapa de implementare  a unor noi investitii ce vizeaza dezvoltarea activitatii din perspectiva organizatorica si a promovarii pe piata. In acest sens, firma urmeaza sa achizitioneze un sistem informatic de tip Enterprise Resource Planning (ERP), destinat eficientizarii proceselor specifice la nivel intern. Totodata, sunt vizate amenajarea unui centru de prezentare pentru produsele proprii, majorarea numarului de angajati specializati in vanzari si optimizarea parcului auto. Pentru detalierea perspectivelor de dezvoltare in contextul actual, este prezentata, in continuare, opinia directorului general al companiei, Gheorghe Ghita.
Care sunt aspectele definitorii ale pietei specifice?
La nivelul lui 2010, piata de scule si echipamente pentru constructii si industrie a inregistrat un declin considerabil fata de 2009. Totodata, pentru intervalul 2011-2012, preconizam ca va exista o situatie similara celui de-al doilea an de recesiune, avand in vedere dinamica sectorului imobiliar. Aceste afirmatii se bazeaza pe discutiile purtate cu principalii parteneri de afaceri, pe involutia sectorului de constructii in prima jumatate a anului in curs, precum si pe ritmul lent de dezvoltare a proiectelor noi de anvergura.
Cum au evoluat afacerile companiei in ultimii ani?
Cifra de afaceri relizata in 2010 s-a situat la doua milioane de euro, in crestere cu 10 % fata de anul precedent. Avand in vedere dinamica din ultimele luni a comenzilor de echipamente specifice, precum si a perspectivele evidentiate de contractele aflate in etapa de negociere/adjudecare, pentru 2011 estimam o majorare cu 20% a veniturilor, pana la nivelul de 2,4 milioane de euro. Totodata, pe termen mediu, preconizam o sporire anuala sustenabila a rezultatelor financiare cu 10 %. In prezent, activitatea de aprovizionare din import se deruleaza, conform unui calcul preliminar, bazat pe experienta lunilor precedente, precum si pe dinamica sezoniera a pietei specifice. Compania noastra efectueaza preponderent vanzari catre parteneri din Bucuresti si zonele limitrofe (pe raza judetului Ilfov).  
Care sunt dificultatile intampinate in activitate?
Principala problema, specifica, de altfel, tuturor firmelor din bransa este repezentata de decalajul dintre perioada de facturare/livrare a comenzilor si efectuarea platilor din partea beneficarilor, acest lucru generand un dezechilibru de numerar. Totodata, am intampinat dificultati din punct de vedere juridic, in momentul in care a trebuit sa recurgem la chemarea in instanta a unor companii carora le-am livrat produse si, ulterior, au intrat in incapacitate de plata, iar aplicarea procedurilor specifice solutionarii cazurilor au fost amanate in mod nejustificat pe termen lung.
Care sunt principalii furnizori ai companiei?
Din oferta generala a companiei fac parte echipamente de protectie, scule electrice si accesorii, scule si unelte pentru constructii, materiale abrazive, sarma, produse metalurgice, solutii de etansare/izolare, adezivi, instalatii sanitare, utilaje de sudura/taiere, precum si piese de schimb compatibile. Societatea noastra are parteneriate cu numerosi furnizori din tara si strainatate, intre care se regasesc: Bosch, Ductil, Penosil, GCE, Klingspor, Makita, Valrom, Stanley, Ius-Mob etc.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter