RO EN
The cart is empty

BOSCH estimeaza o crestere anuala de circa 10% pe piata de scule electrice

Piata locala de scule electrice si unelte pentru constructii va inregistra o evolutie optima in urmatoarea perioada, fiind estimata o dinamica medie anuala de circa 10% pana in 2020, conform estimarilor companiei Bosch, importatorul echipamentelor marcile Bosch, Skil si Dremel in Romania. "Aceasta evolutie se datoreaza atat cresterii consumului si indicatorilor macro-economici, cat si, in special, dezvoltarii pietei locale de constructii de cladiri si a industriei. Conform estimarilor interne, valoarea pietei de scule electrice s-a situat, in 2016, la aproximativ 150 milioane de euro, inregistrandu-se o crestere de 10% fata de anul precedent", a declarat Alexandru Chirita, seful departamentului de scule electrice din cadrul Robert Bosch SRL.
Conform datelor companiei, majoritatea gamelor de produse au inregistrat evolutii bune in primele sapte luni din 2017, atat cele dedicate segmentului de bricolaj si gradinarit, cat si cele destinate profesionistilor si comercializate sub umbrela Bosch Professional. "Segmentele care au inregistrat cresteri reprezentative raman cele consacrate, precum ciocanele rotopercutoare, surubelnitele electrice, polizoarele, dar si echipamentele din gama de gradinarit, precum masinile de tuns iarba sau aparatele de spalat cu presiune. Produsele noastre inglobeaza cele mai noi tehnologii si concepte in domeniu, facilitand interactiunea dintre utilizator si produs, sporind siguranta si imbunatatind performantele de lucru. De exemplu, multumita unui modul integrat Bluetooth, utilizatorii sculelor Bosch pot conecta noile polizoare cu acumulator GWS 18V cu smartphone-ul, personalizandu-si setarile prin configuratii individuale, vizualizand rapoarte si sfaturi pentru rezolvarea problemelor aparute", a explicat managerul Bosch.
In din luna iulie 2017, divizia a lansat o solutie flexibila pentru sculele electrice cu acumulatori, denumita Bosch Pro-Mix. Practic, utilizatorul este lasat sa-si aleaga un set de baza de 12 V sau 18 V, care contine doi acumulatori si un incarcator pe care il poate combina cu doua scule Bosch Professional Solo (fara acumulator) corespunzatoare, rezultand, astfel, un pachet care raspunde cerintelor individuale, la un pret special.
In perioada urmatoare, Bosch va include in oferta, inclusiv pe segmentul uneltelor pentru bricolaj, noi acumulatori cu puteri de 4 Ah, respectiv 6 Ah. De asemenea, reprezentantii companiei au anuntat lansari inclusiv pe segmentul ciocanelor rotopercutoare si demolatoare, nivelelor laser, dar si in cazul accesoriilor pentru scule electrice profesionale.
 
Crestere de doua cifre a vanzarilor de scule electrice din primul semestru
In primele sase luni ale anului in curs, vanzarile de scule electrice ale companiei Bosch s-au majorat, procentual, cu doua cifre fata de aceeasi perioada din 2016, ritmul de evolutie urmand a se mentine pana la finalul anului in curs, in ton cu dezvoltarea pietei de scule electrice, conform estimarilor managerului Bosch. "Ne propunem sa avem o crestere sustenabila de la un an la altul, concentrandu-ne pe inovatii si lansari de game noi, care nu se afla, in prezent, in portofoliul nostru, atat in cazul produselor profesionale, cat si al celor de bricolaj. Ne dorim sa fim mai aproape de utilizatori, care sa se afle de acum in centrul organizatiei noastre si cu care sa interactionam tot mai mult", a mai spus Alexandru Chirita.
Sculele electrice Bosch sunt distribuite pe piata locala prin intermediul unei retele extinse de parteneri specializati, care pot oferi solutii complete si personalizate, precum si servicii de garantie utilizatorilor. In acelasi timp, reprezentantii companiei au in plan extinderea prezentei in cadrul retelelor de bricolaj, dar si in mediul online, acestea avand o pondere tot mai importanta in ultima perioada.
***
Divizia de scule electrice a grupului Bosch este lider pe piata mondiala a sculelor electrice, accesoriilor si a instrumentelor de masurare. In 2016, sectorul a generat vanzari de 4,5 miliarde euro, din care 90% in afara Germaniei. Cu marci precum Bosch, Skil si Dremel, succesul diviziei se datoreaza capacitatii si ritmului de inovare.
Grupul Bosch este prezent pe piata din Romania de peste 20 de ani si numara aproximativ 5.000 de angajati, in cadrul a patru entitati juridice active in tara noastra. Grupul a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de circa 1,5 miliarde lei (322 milioane de euro), in crestere cu 22% fata de nivelul din 2015. Vanzarile totale nete, inclusiv cele interne catre companiile afiliate si cele ale firmelor neconsolidate din grup, s-au plasat la 2,7 miliarde lei (592 milioane de euro), fiind cu peste 58% mai mari decat cele din anul anterior. Toate diviziile au raportat evolutii optime, inclusiv cele de scule electrice si din domeniul termotehnicii.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter