RO EN
The cart is empty

ASCENSORUL: Portofoliul de contracte de intretinere depasete 2.500 de lifturi

Experienta de peste sase decenii pe care societatea Ascensorul o detine in domeniul fabricatiei si instalarii de echipamente de transport pe verticala a fost foarte utila in perioada recesiunii, ajutand compania sa depaseasca in conditii de siguranta dificultatile financiare legate de scaderea drastica a comenzilor de ascensoare noi, precum si a lucrarilor de modernizare a lifturilor instalate la imobilele existente. "Astfel, in 2013 am realizat o cifra de afaceri de peste 15,7 milioane de lei, cu 10% inferioara nivelului comunicat in anul precedent. Scaderea a fost generata de situatia precara caracteristica domeniului constructiilor, ce a afectat in principal activitatea de vanzare a echipamentelor noi. Din fericire, reusim sa mentinem stabilitatea companiei prin portofoliul solid de contracte de intretinere, in acest moment avand peste 2.500 de astfel de colaborari. Totusi, inclusiv pe acest segment, situatia este destul de instabila din cauza presiunilor mari exercitate de beneficiari asupra tarifelor, fara a lua in calcul necesitatea derularii unor controale obligatorii pentru asigurarea conditiilor de siguranta a transportului impuse de legislatia in vigoare. Cu toate acestea, incercam in continuare sa venim in intampinarea solicitarilor clientilor nostri, prin adaptarea ofertei la conditiile specifice fiecarui ascensor in parte.O alta activitate ce asigura o anumita consolidare a incasarilor este cea de modernizare a ascensoarelor. In principal, trei module de baza, respectiv: imbunatatirea aspectului cabinei prin placare cu tabla de inox, plastifiata sau material lemnos si schimbarea cutiilor de comanda in cabina/la paliere; montarea unui panou de comanda cu microprocesor si schimbarea instalatiei electrice; inlocuirea troliului. In procesul de modernizare, putem trata toate cele trei module sau fiecare pe rand, in functie de posibilitatile clientului. Un avantaj net pe care il avem si care ne ajuta sa ne mentinem cota de piata la un nivel acceptabil este reprezentat de portofoliul complet de produse, ce include lifturi pentru persoane, marfuri, platforme auto, sisteme destinate utilizarii de catre persoanele cu dizabilitati, scari/trotuare rulante, precum si solutii de transport pe verticala pentru cladiri care nu sunt prevazute cu put. Printre principalele proiecte pentru care, de-a lungul timpului, am livrat sisteme de inalta calitate se numara complexurile comerciale Dragonul Rosu si Plaza Romania, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, complexul rezidential Asmita Gardens, hotelul Novotel - Bucuresti, hotelul Rex - Mamaia, centre medicale din cadrul retelei Regina Maria etc.", a declarat Gheorghe Margarit, director general al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter