RO EN
The cart is empty

WOLSELEY: Stabilizare a vanzarilor in perioada februarie-aprilie 2011

Grupul Wolseley, producator de materiale de constructii cu sediul in Marea Britanie, a inregistrat, in perioada februarie-aprilie 2011, venituri totale de 3,27 miliarde euro. Incasarile concernului au sporit usor (+1%) fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut. "Aproximativ 20% din vanzarile companiei se realizeaza pe piata constructiilor rezidentiale noi, iar acest domeniu s-a mentinut la niveluri minime in Europa in perioada analizata, determinand stagnarea afacerilor la nivel de grup. Contractia volumului de investitii in noile constructii a fost compensata, insa, de livrarile catre sectoarele de reparatii, mentenanta sau modernizare, care au sporit considerabil pe aproape toate pietele-tinta. Din punct de vedere regional, cele mai importante venituri au fost consemnate in SUA, Peninsula Scandinava si in Franta, performante slabe fiind obtinute in Marea Britanie si Canada", a declarat Ian Meakins, director executiv al Wolseley. Astfel, incasarile din SUA si Franta au sporit cu cate 2% (pana la 1,32 miliarde euro, respectiv 509 milioane de euro), o majorare semnificativa fiind consemnata si in tarile nordice (+8%, pana la 488 milioane de euro). Celelalte piete ale grupului au inregistrat reduceri ale vanzarilor, astfel: Canada -2% (la 175 milioane de euro), Marea Britanie -4% (601 milioane de euro) si Europa Centrala -15% (170 milioane de euro). In Romania, grupul Wolseley este activ prin subsidiara Woodcote, specializata in distributia de materiale de constructii. Informatii suplimentare, la www.wolseley.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter