RO EN
The cart is empty

WIENERBERGER: Stabilizare a vanzarilor de caramida la nivel national

Veniturile producatorului de blocuri ceramice Wienerberger Romania s-au situat, in 2011, la un nivel similar celui consemnat cu un an in urma, in pofida unor conditii de piata dificile, potrivit opiniei managerului general al companiei. Referitor la activitatea din trimestrul intai, aceasta a fost ingreunata de conditiile meteorologice extreme inregistrate mai ales in luna februarie, cu atat mai mult daca raportarea se realizeaza la iarna blanda din 2011. Potrivit reprezentantilor Wienerberger, solul a fost inghetat pana la inceputul lunii martie a.c., ceea ce a facut ca demararea unei constructii sa fie foarte dificila. Astfel, o mare parte a livrarilor se realizeaza in urmatoarele doua trimestre, perioada care va fi marcata de noi provocari pentru furnizori.
 
Cornel Fecioru, director general al Wienerberger Romania: "Anul trecut am avut conditii de piata dificile. Potrivit datelor statistice, sectorul constructiilor a inregistrat o usoara crestere in 2011, insa acest avans a avut la baza, in principal, proiecte de infrastructura, industriale sau de retail. Segmentul rezidential nu a fost la fel de dinamic, ca urmare a accesului dificil la surse de finantare si a numarului redus de locuintelor noi finalizate. Astfel, este dificila realizarea oricarei estimari in aceasta perioada referitoare la evolutia pietei, dar cel mai probabil va fi un an cu multe provocari pentru furnizorii de materiale pentru zidarie. O tendinta pe care am remarcat-o in ultima perioada este reprezentata de cresterea interesului clientilor pentru caracteristicile produselor. Se pare ca populatia asociaza caramida notiunii de calitate in ceea ce priveste constructiile. Este un produs in care oamenii au incredere si sunt foarte receptivi in ceea ce priveste dezvoltarile tehnologice din sector. Acesta este unul dintre motivele care a facut ca Wienerberger sa vanda bine produsele inovatoare, de multe ori compania fiind, practic, furnizor de sisteme de zidarie complete si de solutii noi in domeniu. Ne dorim sa ne dezvoltam in aceeasi directie si sa aducem cat mai multe produse inovatoare in tara. Unul din obiectivele companiei consta, astfel, in extinderea portofoliului de produse. In perioada urmatoare, vom introduce pe piata din Romania mai multe produse premium, create in concordanta cu exigentele arhitectilor, proiectantilor, constructorilor, dar si clientilor finali, testate pe diverse piete occidentale. Modificarea normativelor in constructii (atat la nivel european, cat si local) justifica aceste demersuri. In anii urmatori se va pune un accent si mai mare pe izolarea termica a locuintelor. Incepand de anul trecut am propus si la nivelul pietei locale solutii de cea mai buna calitate in acest sens. Din acest punct de vedere, suntem optimisti referitor la dezvoltarea companiei pe plan local. Factorul politic nu va afecta afacerile noastre. Astfel, tindem sa credem ca efectul unor evenimente politice recente nu au un efect important asupra pietei constructiilor. Beneficiarii care doresc sa-si construiasca o casa o vor face indiferent de perioada electorala sau partidul de guvernamant. Decizia de a investi intr-o locuinta este determinata, preponderent, de factori economici, iar daca accesul la surse de finantare va fi facilitat, va creste si nivelul investitiilor in sectorul rezidential, oricare ar fi evenimentele politice la zi".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter