RO EN
The cart is empty

PRAKTIKER: Crestere a profitabilitatii, in pofida declinului vanzarilor

Grupul german Praktiker, unul dintre cei mai importanti competitori ce activeaza pe piata europeana de bricolaj, a comunicat pentru trimestrul al doilea din acest an o cifra de afaceri de 886,9 milioane de euro, ceea ce reprezinta o diminuare de 7,3% fata de intervalul similar din 2011. La nivelul primelor sase luni din acest an, livrarile au totalizat aproximativ 1,55 miliarde euro, fiind in scadere cu 4,5% in raport cu exercitiul financiar anterior. Incasarile din Germania au insumat 659,5 milioane de euro (-5,4%) la nivel trimestrial si 1,18 miliarde euro pentru semestrul intai (-1,7%). Comentand aceste rezultate, conducerea companiei a afirmat ca livrarile au fost afectate in primavara lui 2012 de conditiile climatice nefavorabile, care s-au rasfrant asupra activitatilor de reabilitare a constructiilor existente. De asemenea, conditiile economice nefavorabile au constituit un alt obstacol, indeosebi in Europa de Est si de Sud. Cele mai afectate state din acest punct de vedere au fost Grecia, Polonia si Romania, care, in mod traditional, aveau o contributie semnificativa la cifra globala de afaceri. Pe termen scurt, este de asteptat ca noua strategie implementata la nivel de grup sa exercite anumite efecte, in special in domeniul profitabilitatii, in pofida dificultatilor economice care caracterizeaza piata internationala de profil si care duc, in mod inevitabil, la scaderea vanzarilor. In ceea ce priveste perspectiva anului 2013, aceasta va fi dominata de intentia de conversie a magazinelor Praktiker in Max Bahr. Informatii suplimentare, la www.praktiker.com  
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter