RO EN
The cart is empty

MODERNA GLAF: Firma vizeaza deschiderea mai multor puncte de lucru

Compania Moderna Glaf, din Jilava, s-a infiintat in anul 2009, distribuind glafuri si accesorii pentru montajul acestora, realizate de firma omonima, din Slovacia. Aria de distributie s-a dezvoltat la nivel national (in principal, in marile orase), fiind in derulare contracte cu mari depozite de profil din intreaga tara. In continuare, reprezentantul Moderna Glaf detaliaza activitatea societatii, oferind informatii si despre segmentul specific de piata.
 
Marius Gidincianu, Area Sales Manager al Moderna Glaf: „Toate firmele din domeniul nostru de activitate au traversat o perioada foarte grea, in timp ce clientii - pe fondul scaderii puterii de cumparare - au solicitat preponderent sortimente promovate la un pret scazut. Pentru noi, insa, primul sezon complet al vanzarilor a reprezentat o perioada de evolutie optima, asimiland noi beneficiari in fiecare luna. Cele mai multe solicitari le-am avut pentru modele de culoare alba, in conditiile in care oferta noastra include preponderent (in proportie de 90%) glafuri de interior din PVC si sortimente de exterior din PVC si aluminiu extrudat/laminat, in rest fiind comercializate accesorii. In ultima perioada am investit in comercializarea de produse noi si in promovarea intensa a glafurilor, mai ales ca livram cu dimensiuni atipice (foarte mici sau foarte mari), care erau greu de procurat pe piata autohtona. In intervalul urmator dorim sa deschidem noi puncte de lucru in tara. De asemenea, suntem convinsi ca vom obtine o crestere o cifrei de afaceri in 2010”.
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter