Reteaua britanica de bricolaj Kingfisher, ce detine in Romania 15 magazine Brico Dépôt, a raportat o crestere de 4,8% a veniturilor din perioada mai - iulie 2015. Potrivit celui mai recent raport financiar al companiei, vanzarile din Franta (unde grupul detine magazine Castorama si Brico Dépôt) s-au majorat, in medie, cu 2,6% in intervalul analizat, incasarile din Marea Britanie si Irlanda (pentru magazinele B&Q si Screwfix) au sporit cu 6,7%, in timp ce afacerile din Polonia si Federatia Rusa s-au majorat cu 3,8%, respectiv cu 10,5%.
"Am inregistrat performante solide in trimestrul al doilea la nivelul tuturor liniilor de business, chiar daca rezultatele nu s-au mai ridicat la nivelul celor din primele trei luni ale anului fiscal in curs. In aceasta perioada am implementat cu succes un sistem-pilot unificat la nivelul tuturor subsidiarelor grupului", a declarat Véronique Laury, CEO al grupului Kingfisher.
Grupul britanic a luat decizia de a intra pe piata autohtona in mod direct, in luna aprilie 2013, prin achizitia Bricostore (ce se afla in clasamentul primilor cinci lideri ai pietei locale de profil, cu afaceri de 131 milioane de euro in 2012) si intentioneaza ca, pe termen lung, sa efectueze investitii in vederea majorarii numarului de magazine la 50 de unitati. La inceputul lui 2014, Kingfisher a deschis primele doua centre Brico Dépôt prin transformarea magazinelor Bricostore Pantelimon si Orhideea, pana in prezent compania finalizand procesul de reconfigurare a tuturor celor 15 centre comerciale. In 2014, Kingfisher a inregistrat in Romania vanzari totale de 91 milioane lire sterline - GBP (echivalentul a circa 123 milioane de euro) si o pierdere financiara de 12 milioane GBP.