RO EN
The cart is empty

HORNBACH: Planuri de extindere cu noi magazine, in Cluj-Napoca si Constanta

Reteaua de bricolaj Hornbach continua extinderea in Romania. Compania deschide maine cel de-al saptelea centru comercial, in Oradea, in urma unei investitii de 28,5 milioane de euro si anunta noi planuri de dezvoltare, in Cluj-Napoca si Constanta.
"Inaugurarea magazinului din Oradea reconfirma succesul Hornbach in Romania si arata, o data in plus, ca extinderea prin deschiderea de magazine de mari dimensiuni in orase cheie din tara este o strategie corecta", a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general Hornbach Romania.
Noul magazin Hornbach Oradea este situat pe Calea Santandrei nr. 2, pe un teren de 5,4 hectare si are o suprafata de circa 23.000 mp si include un Drive In pentru materiale de constructii, unde clientii pot intra cu masina si incarca direct produsele dorite, o zona dedicata articolelor de gradina si animalelor de companie, dar si departamente cu produse electrice, materiale de constructii, de feronerie, gresie si pardoseli, decoratiuni interioare, un centru de inramari tablouri si unul de mixat vopsele si o expozitie cu articole destinate camerei de baie. In noul magazin vor lucra peste 100 de angajati. Totodata, centrul comercial din Oradea va include si un serviciu self-scan.
Pe langa magazinul din Oradea, Hornbach mai detine in Romania trei unitati in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), si cate un centru comercial in Brasov, Timisoara si Sibiu. Grupul a realizat in 2019 vanzari totale de 875 milioane de lei la nivel national, iar investitiile totale Hornbach in Romania au ajuns la 175,2 milioane de euro.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter