RO EN
The cart is empty

HORNBACH: Majorare de peste 11% a vanzarilor din primul trimestru

In perioada martie - mai 2011, reteaua de magazine de bricolaj Hornbach (din Germania) a inregistrat vanzari totale de 918,1 milioane de euro, in crestere cu 11,1% fata de aceeasi perioada din 2010. Cel mai important grup operational din cadrul companiei, respectiv cele 92 de centre Hornbach-Baumarkt din Germania, a consemnat - in perioada analizata, o crestere de 10,7% a veniturilor, pana la valoarea de 863,7 milioane de euro. In ansamblu, la finele lunii mai 2011 grupul german gestiona, la nivel european, un numar total de 134 de centre tip DIY, cu o arie totala de circa 1,53 milioane de metri patrati. "Inca de la inceputul acestui an financiar am observat o redresare a pietelor de constructii noi si renovari, in special in Germania. Clientii vin cu proiecte noi pentru case si gradini si ne cer sfaturi pentru realizarea investitiilor. Astfel, vanzarile nationale au sporit, in primele trei luni ale prezentului exercitiu financiar, cu 11,9%, in timp ce vanzarile din celelalte 42 de magazine din Europa au crescut cu 10,1%", a declarat Albrecht Hornbach, presedintele grupului. In intervalul analizat, Hornbach a investit fonduri totale de 58,1 milioane de euro pentru extinderea activitatii, fiind deschis si un nou centru comercial, in localitatea Ostrava-Vitkovice (din Cehia). Pentru perioada urmatoare previziunile sunt pozitive, conducerea Hornbach estimand o crestere anuala a vanzarilor cu maximum 10% fata de nivelul din 2010. La finele lunii mai a.c., in cadrul retelei germane lucrau 14.143 de angajati. Informatii suplimentare, la www.hornbach-group.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter