RO EN
The cart is empty

HEIDELBERGCEMENT: Tendinta de crestere a vanzarilor de ciment din Romania

Vanzarile de ciment din Romania ale grupului german HeidelbergCement si-au mentinut tendinta ascendenta din punct de vedere cantitativ in trimestrul al treilea al acestui an comparativ cu intervalul similar din 2010, in timp ce preturile au continuat sa scada. Totusi, in primele noua luni a.c., atat livrarile cat si cotatiile s-au inscris pe trenduri crescatoare, principalul rezultat fiind reprezentat de majorarea incasarilor companiei. Evolutii similare au fost raportate si in cadrul diviziei de agregate, cu exceptia preturilor din intervalul iulie-septembrie, cand a fost anuntata o stagnare a acestora la nivelul perioadei corespunzatoare din 2010. In ansamblu, oficialii grupului german au anuntat ca vanzarile din Romania se situeaza, inca, la niveluri minimie, fara a fi vizibila vreo imbunatatire in perioada urmatoare, din cauza inexistentei unei strategii clare pentru revigorarea economiei nationale.
Din punct de vedere regional, in Europa de Est si Asia Centrala, vanzarile de ciment s-au situat, in primele noua luni ale anului, la nivelul de 13,4 milioane de tone, fiind raportata o crestere de 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, cantitatea de agregate comercializata in acest interval s-a majorat cu 7,4%, pana la 16 milioane de tone, in timp ce livrarile de beton s-au situat la 3,38 milioane de metri cubi (+19,1%). Evolutia optima a veniturilor din regiune s-a datorat livrarilor din Federatia Rusa, Ucraina, Kazahstan si Polonia.
La nivel de grup, HeidelbergCement a raportat, in perioada ianuarie-septembrie 2011, o cifra de afaceri de 9,62 miliarde euro, fiind raportata o majorare de 8% fata de acelasi interval al anului trecut. Informatii suplimentare, la www.heidelbergcement.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter