RO EN
The cart is empty

DEDEMAN si-a propus o crestere cu 8% a vanzarilor, in 2015

Reteaua de magazine de bricolaj Dedeman, liderul pietei de profil din Romania, a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 767 milioane de euro, in crestere cu 26% fata de nivelul precedentelor 12 luni. Pentru 2015, conducerea companiei si-a propus o majorare cu 8% a vanzarilor, caz in care incasarile totale se vor apropia de 830 milioane de euro. Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori romani, dezvoltata in peste doua decenii de activitate. In prezent, reteaua a ajuns la 40 de magazine (cu o suprafata totala de vanzare de 410.000 mp), doua centre logistice si un parc auto propriu. De asemenea, portofoliul companiei include peste 45.000 de produse, care acopera 11 domenii, in timp ce numarul angajatilor retelei a ajuns la 7.500 de persoane, cu o medie de 200 pentru fiecare centru comercial.
Interviu cu Dragos Paval (48 de ani), presedinte si actionar majoritar al companiei Dedeman.
 
- Care sunt principalii factori ce au generat cresterea din 2014?
- Principalii factori care au contribuit la cresterea cu 26% a cifrei de afaceri au fost reprezentati de maturizarea magazinelor inaugurate in anii precedenti, precum si de integrarea pe piata a celor patru centre de vanzare inaugurate in 2014, la Selimbar (judetul Sibiu), Deva, Bucuresti (in cartierul Colentina) si Targu Jiu. Totodata, cred ca au inceput sa devina vizibile rezultatele eforturilor de combatere a evaziunii fiscale din zona materialelor de constructii.
 
- Ce buget de investitii ati planificat pentru anul in curs si in ce scop vor fi utilizate fondurile?
- Pentru anul 2015 am planificat investitii de peste 60 milioane de euro, suma urmand a fi alocata preponderent pentru extinderea retelei. Ne dorim ca anul acesta sa deschidem cel putin patru magazine, prima inaugurare din acest an urmand a fi magazinul de pe Bulevardul Theodor Pallady, din Bucuresti. Strategia de extindere a companiei vizeaza acoperirea integrala a tarii, cu un numar de 50 de magazine pana la finele anului 2016.
 
- Cum caracterizati piata locala de bricolaj si schimbarile care au avut loc in ultima perioada?
- Piata de bricolaj din Romania este prea mica pentru a oferi substrat unui numar foarte mare de companii de profil, iar acest fapt a generat, in mare parte, exit-urile si tranzactiile de anul trecut. Mediul din domeniu este foarte competitiv, cu o tendinta de crestere care se va manifesta si anul acesta, cand vom observa din plin efectele schimbarilor din 2014. Piata autohtona de bricolaj este, inca, departe de a fi consolidata, iar acest proces, care este de lunga durata, va presupune si alte modificari sau restructurari importante in viitor.
 
- In ce fel credeti ca se va dezvolta piata constructiilor in perioada urmatoare?
- Suntem de parere ca, in continuare, accentul pe piata de constructii din Romania va fi pus pe lucrarile de renovare, amenajare si mici investitii, in defavoarea marilor proiecte imobiliare incepute de la zero.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter