Producatorul de caramida Cemacon SA a inregistrat o crestere cu 58% a veniturilor obtinute din vanzari in primele trei luni ale anului in curs, fata de aceeasi perioada din 2014, pana la 11,9 milioane de lei. Din punct de vedere cantitativ, livrarile s-au majorat cu 51% in intervalul analizat, in timp ce vanzarile de blocuri ceramice din gama Evoceramic au sporit cu 68%, din punct de vedere valoric. Pentru intregul an in curs, conducerea companiei si-a propus cresterea cifrei de afaceri cu peste 35% fata de cele 13 milioane de euro din 2014 si un nivel al profitului operational de minimum 17%. De asemenea, obiectivele pentru 2015 vizeaza atingerea unei cote de 18% pe piata locala de caramida, precum si pozitia de lider in regiunea Transilvaniei, Banatului si Crisanei. Profitul net realizat de companie in primele trei luni ale acestui an au ajuns la 8,13 milioane de lei. Potrivit datelor companiei, evolutia optima se va mentine si in trimestrul al doilea. Cresterea vanzarilor din ianuarie-martie 2015 se inscrie in strategia Cemacon de diminuare a fluctuatiilor veniturilor in functie de sezon si de generare a unei dezvoltari continue. "Primul trimestru al anului 2015 a insemnat pentru noi incununarea muncii din ultimii cinci ani. Dupa o perioada prestabilita si asumata de stabilizare si consolidare a business-ului, am reusit sa obtinem profit in perioada ianuarie-martie a.c. Am finalizat si procesul de repozitionare pe piata demarat in 2010, prin semnarea noilor contracte cu banca, finalizand astfel restructurarea financiara. Am construit o companie romaneasca puternica si stabila, care a ajuns sa ocupe locul secund la nivel national in clasamentul producatorilor de blocuri ceramice", a declarat Liviu Stoleru, directorul general si presedintele Consiliului de Administratie al Cemacon.
In 2014, veniturile obtinute din vanzari de Cemacon SA au inregistrat o crestere de 30% fata de nivelul anului anterior, pana la 58,3 milioane de lei (circa 13 milioane de euro).Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.