RO EN
The cart is empty

BRICO DEPOT: Crestere de 19,2% a vanzarilor din Romania, pana in luna iulie 2021

Vanzarile realizare de grupul Kingfisher in Romania, prin reteaua de magazine de bricolaj Brico Dépôt, au crescut cu 19,2% in perioada februarie - iulie 2021, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, acestea ajungand la 152 milioane de lire sterline (GBP), potrivit datelor grupului. Evolutia favorabila a vazarilor reflecta o cerere ridicata din partea consumatorilor pentru produsele de bricolaj, spun reprezentantii Brico Dépôt.
"Rezultatele din primul semestru al acestui an confirma eforturile noastre de crestere accelerata a business-ului. Ne-am axat, in primul rand, pe extinderea gamei de produse. Astfel, in prima jumatate a anului am adaugat in portofoliu peste 6.000 de articole noi, atat marca proprie Brico Dépôt, cat si brand-uri cunoscute, multe dintre acestea in categoriile pentru gradina sau baie. Pe aceste segmente Brico Dépôt este deja recunoscut in piata datorita design-ului si calitatii Kingfisher, la aceleasi standarde ca in Marea Britanie, Franta sau Spania. Am lansat si o noua gama de bucatarii modulare, cu design modern si calitate garantata Kingfisher - peste 1.000 de configuratii posibile, toate la un pret avantajos. Dezvoltarea serviciului Click & Collect a fost, de asemenea, o prioritate, astfel incat am crescut numarul de puncte special amenajate in magazine pentru ridicarea produselor comandate online de clientii nostri. (...) Si de aceasta data, colegii din magazine si sediul central au avut o contributie majora la aceste reusite, toti cei 2.610 de angajati activi pe care ii avem in acest moment implicandu-se in implementarea cu succes a proiectelor planificate", a declarat Adela Smeu, CEO la Brico Dépôt Romania.
Rezultatele locale se inscriu in tendinta generala de crestere la nivel de grup, raportata de Kingfisher pentru cele sase luni analizate. Conform raportului financiar semestrial, grupul britanic a inregistrat o majorare de 22,2% a vanzarilor (la o valoare constanta a cursului de schimb), acestea ajungand la 7,1 miliarde GBP, ca urmare a cresterii cererii pentru produsele de imbunatatire a locuintei pe toate canalele de vanzari. Vanzarile in termeni comparabili (Like-for-Like) au crescut cu 22,8%, performante solide fiind inregistrate in Marea Britanie si Irlanda, Franta, Polonia, Romania si Portugalia. Vanzarile online s-au aflat, de asemenea, in crestere cu 21% (in doi ani cresterea a fost de 216%, determinata de cererea puternica sustinuta). In acest moment, vanzarile online reprezinta 19% din vanzarile totale ale Kingfisher. Profitul s-a majorat cu 45,1% (la un curs constant), ajungand la 747 milioane GBP, datorita cresterii semnificative pe pietele din Marea Britanie si Irlanda si Franta, de peste 100%, mai arata raportul financiar.
"In prima jumatate a anului am avut rezultate foarte solide, cu cresteri pe toate categoriile si canalele noastre, in special pe segmentul de e-commerce. Aceasta este o dovada a progresului rapid inregistrat raportat la prioritatile noastre strategice, care continua sa genereze un nivel ridicat de satisfactie in randul clientilor si o pozitie competitiva imbunatatita pe pietele noastre cheie. (...) In acest moment, business-ul nostru se afla intr-o pozitie puternica si suntem pregatiti sa acceleram investitiile pentru a valorifica oportunitatile curente de crestere. Acceleram extinderea Screwfix in Marea Britanie si Irlanda si vom deschide primele magazine Screwfix in Franta in 2022. Acceleram, de asemenea, investitiile in digital cu noi initiative menite sa ofere clientilor mai multe optiuni. In acelasi timp, avansam cu planurile noastre de extindere pentru Castorama in Polonia", a declarat Thierry Garnier, Chief Executive Officer in cadrul Kingfisher.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter